Kanin iFokus

Kanin

Etikett: köpes-säljes-transport
Läst 789 ggr
PaaatyPalm
0

Tillsalu - hona & hane

Ville bara påminna att Baloo och Shantie fortfarande är tillsalu. Dock e det ingen brådska och vi funderar på att spara dom av olika andledningar. Men hittar jag rätt hem är jag villig att sälja dom då dom mister litte grejer som jag saknar.

Shantie: Hon e en tös, som är född 24 agusti förra året. Hon har haft 2 kullar. Hon e en litten svart wiener tös, ena foten, tror det e höder e vit. Sen har hon några vita stickhår tror jag, det va ett tag sen jag såg henne nu. Hon är hermelin korsning och bra hoppare. Just nu fins hon hos nathalie andersson, Silvergläntans hoppkaniner. Där går hon i en Hage med x antal andra honor, så hon trivs i sälskap av andra kaniner :P, men det gör ju ingenting att ha henne ensam, hon va ensam när hon va hos oss. Iallafall så tränar nathalie även henne att hoppa, hon klarar nog av lätt bana nu. Skulle igentligen tävlat henne för någon vecka sedan, men det blev inte av. Jag kommer spara henne pog av hennes hopp förmåga, men vi matchar inte varandra & hon är ingen "barn" kanin.

Baloo: Han e en pojk, född 1/2 detta året. Han e dessutom en blandras med ddv. En viltgrå sådan. Han e utstäld i pet, med 98+ p. han blev BIM då också. Han e en urgo pojk, altså man kan göra vadsomhälst med han! Hans moster är svår klassad i shk. Så hoppstam har han, om man väl vill ta fram den. Orsaken till att jag säljer han är för att jag har redan 1 kel kanin och baloo är litte försnäll för att hoppa tror jag, altså till att gå långt. Lätt baner klarar han nog av med träning. Men han har aldrig sett ett hinder, eller jo 1 gång, då hoppa han 20 cm, sen la jag av.

Intreserad ? Fins mer att läsa om dom på min hemsida, www.freewebs.com/windsorshk Men ni kan även PM;a eller Mejla mej. Paaatypalm@hotmail.com

20 årig djurgalen moder* 

Www.windsoropalm.weebly.com

PaaatyPalm
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Baloo är även vacc. Mot gulsot & kanin pest.

20 årig djurgalen moder* 

PaaatyPalm
0

20 årig djurgalen moder* 

PaaatyPalm
0

Priset är inte viktigt, Men tycker iallfall de är värda en 150 lapp(ar). Det e ju ändå ett djur vi snackar om.

20 årig djurgalen moder* 

PaaatyPalm
0

Putt, Mer bilder fins på baloo.

20 årig djurgalen moder*