Kanin iFokus

Kanin

Etikettkullplanering
Läst 937 ggr
PaaatyPalm
0

Hane sökes, Högrest hopp vädur

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hejsan. Jag söker en högrest vädurs hane Att ta en kull med på min lilla Bella. Bella är en helt underbar litten blandis (E: sve hare U: vädurskorsning) Hon har ricktigt bra hoppstam och visar även nu vid 3 månaders ålder, då vi för första gången gick ut i sele och vi hoppade även en litten bana, hon sprang på 10*10 hinder rakt fram, precis som hon gjort detta dag in och dag ut. Att gå i sele va inte häller några konster precis.

Vill du veta mer om Bella ? PM;a eller mejla. Du kan även checka in min hemsida www.freewebs.com/windsorshk

Hanen:
Hanen ska vara en vädur, högredt. Han ska vara hanterbar och inte ha visat några agresiva beteenden. Han ska också vara tävlad innom kanin hoppning. Destu högre klassad destu bättre såklart.

20 årig djurgalen moder* 

Www.windsoropalm.weebly.com

[chriistina]
0

Jag har min Curre. Han är vädurskorsning så öronen står uppåt.
Han har fina hopp och är svår i rak och elit i höjd. Något långsam men hade han fått rätt träning sen han var liten hade där nog vatt mer fart i honom. Han är inte tävlad på mer än ett år pga av åldern och han inte vill mer. Men hoppar hemme för skoj skull ibland :)
Vet inte hur din honas mamma har det i släkten men där finns några kända och "vandliga" kaniner i Curres stam. (men jag har ingen koll på sont).

PaaatyPalm
0

#1 okoke :P , Jo bella är känd med bla skåningen :P , så det är ju litta svårt att hitta hane till henne :P

20 årig djurgalen moder* 

[Niike]
0

Tribes har väldigt snygga hanar tycker jag =)

Sashhi
0

Jag har ju min Spöke, men han är ju inte vädur alls. Men men.. bara att säga till om du är intresserad, som sagti nte släkt med någon hoppare, inte käns iallafall.

Not your mom, not your milk.

PaaatyPalm
0

#4 hehe , ja han är av intresse :P , har kanske 3 intresanta kaniner nu. Men vill inte bestämma mej förns jag vet exakt vem det e jag vill ha. Och det är ju en bit kvar.

20 årig djurgalen moder* 

Sashhi
0

#5 - Haha, jo. Dessutom får vi väl se hur det går för Spöke på banorna, men hittils ser det mycket bra ut !

Not your mom, not your milk.

PaaatyPalm
0

#6 yaay :D , holler tummarna för han ^^

20 årig djurgalen moder* 

PrinzeZz
0

Jag har ju min champis, han är korsning och ganska grov med ett öra upp och ett ner, Han har två pinnar i krok och en i rak :)

http://www.youtube.com/watch?v=gSnnyib5D2I

http://www.youtube.com/watch?v=I3_HctirWKw&NR=1

Medarbetare på kaninhoppning.ifokus.se | Rosvalla-katastrofen 20/2 2010 Måne 
Uppfödning av hoppkaniner | Hemsidan | Bloggen |

PrinzeZz
0

fast han är inte så högrest tyvärr

Medarbetare på kaninhoppning.ifokus.se | Rosvalla-katastrofen 20/2 2010 Måne 
Uppfödning av hoppkaniner | Hemsidan | Bloggen |

PaaatyPalm
0

puttputt

20 årig djurgalen moder* 

PaaatyPalm
0

puttputt

20 årig djurgalen moder* 

galaxens
0

ja, jag har ju min Baby Love, som du vet. Men han ska du ju låna till Lingon, så du kanske inte vill ha han till båda ;)  Har ju en en ävnågra andra hanar.

www.freewebs.com/galaxens-kaniner/

Jjohaanna
0

Hej jag har min Aco här hemma han är msv i rak och krok har en pinne i krok och två i rak, sen är han i elit i Höjd men har inte tävlat i höjd elit än :) Om du vill veta mer om honom kan du gå in på min Hemsida www.freewebs.com/wonderkaniner :)

Jjohaanna
0
Jjohaanna
0
PaaatyPalm
0

#12 nja vill inte ha han på både Lingon & Bella :P , Dock hadde blå varigt något, Yummy xD haha :P

#13 ska komma ihåg han :D , Kommer inte fullt ut bestämma hane förens årsbytet ungefär.

20 årig djurgalen moder* 

galaxens
0

#16 haha jo, det förstår jag :)  Blå är dock släkt med Bella ;) (skåningen)

PaaatyPalm
0

#17 hehe , jag vet. fins nog någon längrefram i stammen som de är släckt med, har jag för mej iallfall.

20 årig djurgalen moder* 

f97lintro
0

Hej!

Har en kanin dock ej 100% vädur.

Han är 50% Vädur och 50% dvärgkanin.

Trevlig hane som har fått en kull innan, dock inte med sin gosedjurskompisFlört, går inte så bra.

Är undrbar, går på kattlåda, han går lös i ett rum dygnet runt och sover i sängen som står där.

Hoppar 50 cm.

PaaatyPalm
0

Putt, dax att bestämma sig nästan.

20 årig djurgalen moder* 

PaaatyPalm
0

PuttPutt

20 årig djurgalen moder*