LYCKLIGAST I VÄRLDEN !
HEEJ ! (:
Jag är JÄTTEGLAD ! såhär äre :
efter att doris har sprunigit bort (två veckor sen) så har hennes burkompis dolly blivit väldigt deprimerad. Så jag har tänkt att jag måste skaffa en ny kompis till henne, jag har letat och letat, men det fanns nästan inga uppfödare som bodde här inärheten! Och då kom jag på att lite längre bort på min gata bor en uppfödare, men urgulliga och snälla kaniner. Så jag gick dit efter att jag hade ringt, och hon hade ganska många lite äldre honor till salu ! Så jag fick väll gå runt där och kolla, och det var endast EN jag riiiktigt fastnade för ! Så jag gick hem, och hämtade dolly, och vi testade att ha dem tillsammans, och det gick jätte bra ! Dem började inte slåss, men den andra kaninen försökte para sig med dolly EN gång, men inge mera. Så jag bestämde mig för att köpa den kaninen. den är helt underbar ! Men vet ni hur mycket den kostade!? 10 kronor! hihi. Så nu sitter jag här med henne i min famn! <3 älskar henne, men vad ska hon heta tycker ni ? Ge förslag! <3
BILDER KOMMER INOM KORT !!! <3
Vad kul för dig och bra för Dolly att hon får en ny kompis, du har haft lite tur i oturen nu. Det var ju itne roligt att Doris sprang bort, men det förde ju med sig att du fick din nya kanin. 
Visa gärna någon bild eller så på henne så blir det lättare att hitta passande namn. Och vad hette hon innan hos uppfödaren?
Isabel Runneberger
www.isabel.webb.se
www.denimiella.blogg.se
1# :) jag ska lägga ut bild strax! Alltså uppfödaren skulle åka till gotland dagen efter, så vi han inte fixa det där med stamtavlan, men vi ska få den när hon har kommt hem (:
vad roligt, jätte söt (:
#4 jaa (: <33
Vad kul, söt hon var! Jag är inte så bra på namn.. ^^

Naaw, jätte fin :)!
20 årig djurgalen moder*
Www.windsoropalm.weebly.com
heheh (: <3 inte en ända som har ett bra namn på henne? Jag har tänky på Nellie lite gran ! (:

Jag tycker att hon ska heta Esmiralda, Nala eller Lydia ^^
Hanna, 22år, Uppsala
Hundsport - Ridning - Fotografering
#3 Vad söt, hon ser nästan ut som min förra hona, vad heter hennes färg? Jag var osäker på min förra honas färg så ;P Hur gammal är hon?
Pärlan
Lucy
Yra
#10 ; hon är zobel siames! 1 år (:
& TACK FÖR ALLA SNÄLLA KOMENTARER ! (: <3
Va roligt me en ny kanin och at dem trivdes ihop ;D
Hon är JätteSöt !
#12 hon är brun zobelsiames ;)
Emma

Otroligt söt.
Kolla namn på nya namntråden: Säg ditt namn på kaninen.
Marsvin 4-ever
.

Lydia! Det tyckte jag var ett jättebra förslag.. Eller något annat fint namn :) Grattis, eller vad man nu ska säga… :D Hoppas allt går bra :)
Mvh Sigrid
#17 Tack! (:
#15 ja oj, jag menade det ! (: tack !
#16 tack för tipset!
Gud så söt!! Jag tycker Alma skulle passa henne :)
#19 : ahah, ja (: jo faktiskt, amla skulle bli bra.. (:<3
#3 gud så söt =)
#21 jaa ! :D visst är hon.. (:
#3 Vilken sötnos:)
supersöt! tycker hon ska hete edel :)
supersöt! tycker hon ska hete edel :)
Supersöt. Är inte så bra på namn men Cindy kanske