Kaniner söker nya hem
Hej Alla!
Som vissa av er redan vet så har jag flyttat till London. Jag hade själv planerat att sedan flytta över mina kaniner hit men det funkar inte längre nu. Om du undrar varför är det bara att fråga på. Så nu måste jag sälja mina kaniner eller ev. hitta foder hem åt dom. Det är fem underbara kaniner som söker nya kärleksfulla hem. Transport går att fixa till de flesta hörn i sverige, även england. Snart kommer lite fakta om dom alla. **Kommentera inte föränn jag säger till. Tack!
Mvh Kajsa Hall**

** Skoghems Nowa
**Nowa är en jätte trevlig kanin på ca 1 år som gärna är ute och skuttar. Hon älskar att hoppa dock inte över hinder snarare kompostgaller. Nowa har ställt ut förut och har fått väldigt bra poäng, 94.5. Utställning och Avel är något jag gärna skulle vilja att den nya ägaren fortsatte med då jag tycker hon passar utmärkt för det. Hon har fått en kull innan, dock ej planerad. Det gick bra och resultatet blev en jätte gullig liten kaninunge. Nowa gillar att kela dock så kan hon bli rädd när man ska lyfta henne ur buren pga. dåliga minnen. Jag hoppas hitta ett bra hem åt Nowa gärna hos en uppfödare dock inget krav.

Gucci
Lilla skrutt gubben! Gucci är en go och liten kanin med väldigt stor personlighet. Han älskar att mysa, helst med de andra honorna. Gucci är en pålitlig kanin som alltid håller sig intill burarna, dock beror det nog mestadels på de söta tjejerna. Som ni säkert ser i det jag redan skrivit så trånar Gucci mkt efter andra honor. Han har redan lyckats tjuvpara två honor. Så det gäller att ha koll på den stollen. Förutom honor så gillar han att ligga och lata sig i solen med en morot i munnen. Mina krav på det hem Gucci kommer få är att han får uppmärksamhet och god mat, det är det som spelar roll för honom.

Silverdalens Tyra
Min vackra flicka. Tyra är en tös på ca 3 år som gillar att utforska och röra på sig. Hon har hoppat en del hinder och verkar tycka det är roligt, rekordet ligger numera på 40 cm. Tyra älskar sällskap av andra kaniner och har funkat ihop med alla hon mött genom åren. Jag ser gärna till att hon kommer till ett hem med en kanin kompis.

Hallsjös Devil, aka. Devin
Devin köpte jag för ca. 2 år sedan på en Husdjursmässa. När han köptes hette han Devil men då namnet var hans motsatta döpte jag om honom till Devin. Han har ställt ut ett fler tal gånger och har som bäst fått 94.5. Numera är Devins modell karriär slut och han kastrerades för inte så länge sen. Han funkar ihop med de flesta kaniner. Devin är en väldigt tillgiven kanin som man fäster sig vid fort. Han älskar sällskap av kaniner såsom människor och kan bli deprimerad om han inte får sin dagliga dos av uppmärksamhet. Han älskar även bananer!

**Silverdalens Lykke Li
**Lilla Li är endast en liten kaninunge. Hon är nu ca 14v. gammal. Hon har inte hittat ett hem ännu mestadels pga. hennes svarta päls. Det är verkligen synd att så många endast går efter utseende då hon har en sån fin personlighet. Hon älskar att busa och verkar kunna bli en bra hopp kanin. Li gillar även sällskapet hon får av sin mamma, jag tror att hon skulle funka ihop med andra kaniner.

Nu är det okej att kommentera.
Glömde att lämna kontakt uppg.
E-mail: Kajsa_hall@hotmail.com
Mailen kollas varje dag!

Just det pris: efter övernskommelse
och sedan om man vill kan man få köpa med utebur tillbehör ex.
puttar upp :)
fina kaniner!

#8 Tack! :) Putt
Vad e det för fel mad att Silverdalens Lykke Li har svart päls?

#10 Inget fel alls, utan det är det att de flesta inte vill ha en kanin med svart päls.. dock tycker jag detta är väldigt synd.

Nu verkar det som om jag har hittat hem åt Gucci, Tyra och Devin.
Men Nowa och Lii är fortfarande Till Salu! Otroligt fina kaniner!! :)

Putt.