Låna hane, har korsning/renrasig
Hejsan. Framtill nästa sommar ska jaag para min lilla tös om allt går bra med tempramentet och sånt. Just nu är hon inte så jätte gammal, ca 13 veckor tror jag :$ . Men hon är helt gudomlig. Hur modig som hälst. Och tvekar aldirg på att gå på upptäcksfärder! Hon är viltblå tan om det är intresagnt o veta :P
Hanen jag söker ska vara belgisk hare, dvärghare, svensk hare eller någon korsning med hare i. Hanen ska också vara fri från bettfel och andra sjukdommar. Han ska även ha ett bra temprament och han ska aldrig ha visat en agresiv min för någon. Han ska även vara tävlad i kanin hoppning, destu högre klassad destu bättre ;) Och färgen kvittar. Gärna någon mer ovanlig, hälst inte viltröd eller så, men färgen kvittar igentligen.
Kanske litte konstigt att redan nu leta hane, men vill hitta den rätta och veta vilka alternativ jag har.
Mer info om min tös fins på min hemsida: www.freewebs.com/paaatypalm , hon heter Kyrkeliden's Smooth Criminal
20 årig djurgalen moder*
Www.windsoropalm.weebly.com

Puttar, kaninen behöver inte vara hare, men den ska iallfall ha en slank har kropp och se ut som någon har korsning.
20 årig djurgalen moder*

Har ju min Lars. Bor ju dock en miljon mil bort nu (Kiruna), fast man vet ju aldrig vart jag bor till sommarn!(;
50% dvärghare, 50% dvv. Supersnäll och snygg! Inga bettfel eller andra sjukdommar (så vitt jag vet). Har aldrig hopptävlat än (har minst 30 mil till närmaste tävlig så kan tyvärr inte ta mig till såna allt för ofta o. så har han bara 6mån än). Men nästa gång jag ska iväg ska han helt klart med. Hemma hoppar han iaf finfint (:
Målar och ritar porträtt på beställning.
Gör även armband och kaninselar.
Priser och info:
http://lans.blogg.se/tillsalu/
Mina auktioner på tradera:
http://www.tradera.com/finding.mvc/itemlisting?ftgnr=1175999
Lars (ovan) är superfin! Jag är lite kär i han ^^ Så söker du en mysig och snygg hane så är han ett hett tips?!

#2 ska lägga han på minnet =) , ska lixom inte bestämma mej för vilken kanin än, det är ju ett tag framöver ;) .
20 årig djurgalen moder*

Putt (:
20 årig djurgalen moder*

Orkade inte läsa hela texten
Men är hon besläktad med någon känd hoppkanin? tex. Skåningen?
Kan alltid vara bra att veta :)
Har ju en riktigt bra hoppare, som jag är rätt säker på att han inte är besläktad med någon hoppkanin alls. Binaji's Ghost With Pride, vit rödögd 75 % dvärghare & 25 % lejonhuvad. Helt klart mycket typisk i extriören med dvärgharen, dock mycket vänlig ! Han älskar att gosa och hoppar lätt över kompostgaller. Är dock just nu bara 5 månader, så har inte hoppat speciellt mycket med honom än.
Not your mom, not your milk.
Är inte tävlad än, men tror att han kan gå långt !
Not your mom, not your milk.

#6 japp hon är besläcktad med skåningen iallfall, ni kan se härstamningsbeviset på bellas personliga sida på min hemsida www.freewebs.com/windsorshk Har eftersökt i hennes släckt litte sådär smått och har en bra hoppsläckt från mammans sida. På pappans är det ändast utstälningskaniner och mkt importer från danmark och england. Men själva pappan är högt klassad. Mamman däremot är den som har dom "riktiga" hoppharna bakomsig. Har tänkt och eftersöka litte och se hur bra klassade alla kaniner var.
#7 ska komma ihåg spöke =) , kan vara intreserad
20 årig djurgalen moder*

Jag har ju Lic att låna ut, bara att höra av dig vid intresse.

#10 ja jusste :P
20 årig djurgalen moder*
Med stamtavla menar jag Härstamsbevis :)

#12 naaw, han såg as ball ut :O :P , hehe :P , Ska komma ihåg han =) .
Om jag inte skrivit detta tidigare i tråden (A) . så kommer jag iallafall inte välja hane förens ungefär årsbytet.
20 årig djurgalen moder*
Tack så mkt :D Det är bara att höra av dig om du bestämmer dig för honom så kan jag skicka stamtavlan, finns flera 94 i den och fler bilder på honom :).