Kanin iFokus

Kanin

Etikett: allmänt
Läst 775 ggr
Cagi
0

Kanin i fågelbur

ser det ut som iallafall. Kan ju vara bra om man ska ta ett skutt rakt upp….

http://www.blocket.se/vi/18652049.htm?ca=11_s

Taci
0

Ja, det är ju ingen kaninbur iaf.

Dock såg den ju inte så liten ut ändå, men smutsig o utan hö ser den ut att vara.

[Wera]
0
Jojsan
0

Jag såg bara små öppningar (såna som det finns i fågelburar), det såg inte ut som om kaninen skulle kunna komma ut genom de öppningarna.. :S

[Niike]
0

Har buren lagliga mått ser inte jag något problem med det, mer än för ägaren som förmodlien måste lyfta av hela gallret för att få ut kaninen.
Men jag tror inte att kaninen bryr sig om att det är små luckor istället för stora.
Dock tycker jag buren ser alldeles för liten ut.

[Zoie]
0

Har inte kaninen nått vatten?  Det ser inte ut som en kaninbur.

flisan93
0

Jag tycker att buren inte ser ut att hålla måtten. Den ser visserligen hög ut, men inte i närheten av det minsta måttet på bredden och längden:(

Det är så jobbigt att se:(

Taci
0

Är det bara jag som tycker att den inte ser Så liten ut? Jag menar, när jag ser en kanin i en 100x50-bur så tycker jag de ser ungefär lika stora ut.

kaningodis
0

#4 Instämmer! Om den har lagliga mått så gör det ju inget…men dock ser denna bur ut att vara lite för liten…

Kastanjegårdens Kaniner

[Niike]
0

#7 Tycker bara höjden ser ok ut :P Ser alldeles för kort ut på bredden (djupet).

Suzi
0

Och vad jag såg fanns det ingen hylla/hus, som det är lag på (rätta mig om jag har fel)

Men den kanske bara var borttagen för att det skulle se finare ut elr något.

[Wera]
0

#10 Det brukar se finare ut med sitthylla/hus, och knappast att de tog bort det isåfall för att det skulle se finare ut för se buren överhuvudtaget, de skulle isåfall städat buren om de tänker på hur det skulle se ut (om de nu hade sovhus/sitthylla men det tror jag knappast).

TammyNice
0

De e ett krav med hylla/hus.

ja tycker att buren ser för liten ut, ja hade ej satt in någon av mina kaniner där i, men bilden kanske lurar ögat.. Om de håller måtten så e de ju inga problem men ja tycker den ser väldigt liten ut :( å så ser den skitig ut å inget hö ??

Ync
0

ush.-