Kastrerad hankanin
Pga av köpare som drar sig ur finns min underbara kille fortfarande kvar.
Han är av rasen teddyvädur/teddydvärgvädur med härstamningsbevis. Han väger runt 1.9 kg. Född 070813.
En snäll och otroligt vacker kille som behöver massor av uppmärksamhet och omvårdnad. Han behöver även borstas regelbundet. Jag ser helst att han får bo med en annan kanin. Gärna hona eftersom han bor med 5 honor hos mig.
Maila eller ring för mer information om denna underbara kille. Skickar gärna flera bilder.
Leverans kan ske i närheten av Uppsala. Ev andra ställen också. Bland annat till Hässleholm i början på november.
Mail: mad.ele.ine@hotmail.com
Mobil: 0733705518
Mvh Madeleine
Ha en bra dag önskar Madeleine - sajtvärd för Teddykaniner
Han är väldigt fin ocvh skulle gärena ta han men du bor så längt bort :(
Åh herregud så fin!!
Putt :)
Han är så fin, sötkillen :) Det kan jag säga till alla som är intresserade! Har sett honom i verkligheten :) Och så är ägaren Madde så himlans trevlig också ;) Min Hubbelitos pappsa <3
Lycka till med sötisen!
vilka ställen kan du transportera till`?
Jag hoppas verkligen någon fastnar för killen. Han är en helt underbar kanin på alla sätt. Sen att han är så fin är en stor bonus.
#3 Tack :) Du är ju minst lika trevlig!
#4 De beror på om jag reser någonstans. Tror inte så många är villiga att betala för leverans. Men det enda långa jag har planerat är Hässleholm 2 November. Annars är det bara inom uppsala län.
En bild på killen innan jag klippt ner honom till sommaren. Hans päls har nästan helt växt ut nu igen.

Putt för honom ^^
Lat är ett så hårt ord. Kan vi inte kalla det motivationshandikappad?
Skrattar sämst som skrattar sist, för han har inte förstått skämtet
Alacazam är nu såld! Ni får förhoppningsvis se bilder här på kif sen ;)
Vem har köpt honom? =D
Tänkte hon får säga de själv ;) Men hon är rätt aktiv här :)
hmm, vem kan det vara.. nu blir jag jättenyfiken! :P
Kul, undrar vem det är… ^^

DET ÄR JAG :D:D
Är så himmla glad med att jag fick köpa honom :)
Först på kaninträffen så blev man ju helt kär i honom, sen när man kollade på blocket och såg att han va tillsalu så blev man ju hur glad som hällst och sen så när man ringer så va det någon som kanske skulle komma och kolla på honom och ev. köpa. Sen så pratade jag med pappa och sen ringde han och kollade lite och till sist så åkte vi och kollade. Sen blev det så till sist att jag fick köpa honom :D Är så super glad :D<3
Sen att han bor bara 5 km bort gör ju saken bara ännu bättre :D
Längtar till 1000 tills på Söndag då jag får hämta honom <3 :D
Hanna, 22år, Uppsala
Hundsport - Ridning - Fotografering
Jag tror absolut att Alacazam kommer få det underbart hos dig :) Så får han ju lilla Millan till sällskap :)

#14 Japp, :) Jag tror millan kommer bli superglad av att få en burkompis :D
Hanna, 22år, Uppsala

#14 får jag låna någon av bilderna i det hära tråden för att göra en ny tråd där jag kan berätta att jag ska köpa Alacazam? :D
Vill så gärna berätta för dom andra som är här inne, men har ingen bild på honom…
Hanna, 22år, Uppsala
Absolut! Ta dom du vill ha :)

Tack :D
Hanna, 22år, Uppsala