Kanin iFokus

Kanin

Etikettkullplanering
Läst 590 ggr
Chiquitaa
0

Ungar till sommaren

tänkte att jag kanske skulle ha ungar till sommaren :) Det skulle då bli teddyvädur eller teddydv/dvärgdv är du intresserad så kontakta mig.

Tarja
0

Vad skoj! Vem blir mamma? Är det Tickan? :)

JBFFJ
0

Vars finns du?

Chiquitaa
0

aa visst är det! :D och ja det blir ju lilla tickan. Jag finns i Täby/stockholm.

Denna kommentar har tagits bort.
Zvintos
0

Du kanske kan skriva lite mer om föräldrarna, förväntade färger etc.
Lättare för folk att veta om de är intresserade då. =)

Chiquitaa
0

okej, tack :D Mamman kommer ju då vara min Tickan (bild på henne kommer) hon har väldigt bra temprament, hon är snäll gullig och väldigt kelig. Pappan har jag inte bestämt än, det blir en dvärgvädur eller teddyvädur. Fast berätta gärna vad du vill :D

Tarja
0

Vad roligt! Då blir Mini (Friheten's Forget-Me-Not) morbror :) Och Tickan blir faster i vinter :)

matilds
0

Gud vad kul att höra! Hoppas du hittar någon fin hane nu bara ;)

Tänkte bara säga också att tänk på att inte para henne alltför sent, allra bäst tycker jag är när de är runt 8-9 månader, men sen måste det ju fungera för dig också :) Men bara ett litet tips? :)

Kan även tillägga att det är jag som fött upp denna lilla tös så jag vet med 100% säkerhet att hon kommer få underbara ungar med rätt hane!

"Var dig själv - det finns redan så många andra"

Chiquitaa
0

Tack jag vill ha alla tips? jag kan få:D Jag söker efter en fin teddyvädurs hane med fint temprament, har du det så kontakta mej.

Mail: 96erimar@ntm.se

MSN: Marina.ericson@hotmail.com

Chiquitaa
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Min lilla Tickan<3

[Niike]
0

Naaw, vad söt hon är :)
Då blir min lilla Humle morbror också ^^ Kul! Hoppas allt går bra!

Chiquitaa
0

Tackar :D