Kanin iFokus

Kanin

Etikettutanför-ämnet-ot
Läst 540 ggr
Kawaiih
0

Bara ha kvar en kanin...

Om du av någon anledning bara skulle få ha kvar en av dina kaniner, vilken skulle det va? varför just den kaninen?

Hanna, 22år, Uppsala
Hundsport - Ridning - Fotografering

Zvintos
0

Den frågan var faktiskt svår.
Det står verkligen mellan 2 kaniner, Järnsaxa och Pelle.
Men måste jag absolut välja, så blir det Pelle.
Både Järnsaxa och Pelle är jättehärliga personligheter.
Pelle med sitt nöjda knorrande till hälsning och Järnsaxa som ska pussas jämt.
Pelle är dock mer lätthanterad, inte pga sin storlek, utan pga att han finner sig i allt jag gör med honom.
Han är verkligen den ultimata kaninen enligt mig. =)

Jordgubbsgodis
0

Det skulle vara jättesvårt att välja eftersom att jag älskar alla lika mycket men jag skulle nog ha kvar Liga för att hon är så lugn och snäll och rolig.

Lans
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Skulle haft kvar Lasse om jag bara fått ha en. Han har allt! Han är snygg, snäll, har lagom storlek och lugn när man har honom i koppel (somliga av mina andra kaniner drar på rätt bra^^). Och så hoppar han hyfsat bra (:

Nu är han iofs den av mina 9 kaniner som jag ska sälja, trots att han är så fin. Fast har andra kaniner som är snygga, snälla och lugna. Så då klarar jag mig. Men ingen av dom andra har "allt", som jag anser att han har :)

Fast hade det varit så att jag blivit tvungen att sälja alla kaniner förutom en, hade det antagligen blivit så att Tryggur fått stanna kvar. Känns inte som om jag hade varken velat att han skulle flyttat till nån annan, eller som att ja fått sålt han. Han är ju rätt speciell (; Han är inte direkt förtjust i att träffa nya människor. (å nya människor är ofta inte förtjust i att träffa han. haha^^)

http://lans.blogg.se

Målar och ritar porträtt på beställning.

Gör även armband och kaninselar.

Priser och info:

http://lans.blogg.se/tillsalu/

Mina auktioner på tradera:

http://www.tradera.com/finding.mvc/itemlisting?ftgnr=1175999

Siggen
0

Oj! Gud va svårt.. Skulle nog ha kvar Molly! Hon har en sån personlighet.. Tycker om henne jättemycket<3 :) Men det skulle vara jättesvårt.. Tycker om de andra också :)

Mvh Sigrid

Noa-Nisse
0

inte så svårt för mig ^^

har ju "bara" skalman ;P

Medarbetare på Hundar.ifokus

Noa-Nisse
0

oj, såg inte texten nedanför ^^ haha

Medarbetare på Hundar.ifokus

PrinzeZz
0

oj oj oj… blir nog min gammelgubbe :)

Medarbetare på kaninhoppning.ifokus.se | Rosvalla-katastrofen 20/2 2010 Måne 
Uppfödning av hoppkaniner | Hemsidan | Bloggen |

[Stampelina]
0

Stampe - utan tvekan. För han är den coolaste och snällaste kaninen jag nånsin träffat. Alla som träffat honom har varit helt förbluffade över hur en kanin kan vara så lik en hund till sättet.

Han har ett hjärta av guld helt enkelt.

Sashhi
0

Nej gud. Tror det ändå blri Irma jsut nu, då jag har känt henen längst. Hon är så skön, min tös ! Älskar när man kommer med bara en bit pinne och äter glatt upp och tigger gos.

Not your mom, not your milk.

Viljans
0

Antingen Tindra eller Ceasar. :)

[Niike]
0

Bayliss, det är verkligen hon och jag :)
Underbart temperament, så jäkla underbar <3

mingopingo
0

Liva alla gånger! Min perfekta tjej som har allt. Annars skulle de bli Fluga hennes dotter. Hon har nästan samma underbara temperament men lite mer nyfiken ^^

Ha en bra dag önskar Madeleine - sajtvärd för Teddykaniner

Clariiz
0

Men gud så svårt :O :/ …
Men jag måste nog säga Missy. Hon är min egen uppfödning från första kullen. Vi har vart med om väldigt mycket tillsammans.
Och vi passar otroligt bra tillsammans.

Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

Crazzysazza
0

Sota hon är äldst och jag tycker inte att hon ska behöva flytta mer hon bodde på min skola förut där hon inte trivdes..

thexclub
0

Det är ju heelt omöjligt att välja! Jag kan verkligen inte, får så dåligt samvete, haha xD Jag älskar ju alla lika mycket! Men Roxy, kanske..

nä, jag vet inte..

the vanity, it becomes insanity

PaaatyPalm
0

Det skulle blivit Bella eller Lingon. Begge dom två betyder otroligt mycket för mej och skulle någon av dom dö, skulle tror ligen inte jag häller orka leva.

20 årig djurgalen moder* 

Www.windsoropalm.weebly.com

Emelie-E
0

Jag skulle ha valt att behålla Jollie då=) Lilla Alice är tyvärr en kanin som inte riktigt passar mig, hugger efter en och är svår att ha att göra med.
Så mitt val är självklart. Goa Jollie som man får göra vad man vill med, fast ändå är lite rädd, är den som skulle få stanna=)