Svara snälla, är hon sjuk!?
Jag kom jusst hem från skolan och gick dirket ner till kaninerna och trullsa bara ligger där, jag petar på henne och hon bara rör sig lite, jag tar in henne och skänner igom henne och hon har en stor knöl under hakan/på halsen, vad kan det bvara, hon är lung poch normal just nu men vet nån vad det kan vara, snälla hjälp :'(
K0llat om hon har nåt i halsen? kanske svalt tungan? Andas hon som hon ska?
Hon kankse har en tumör? Ring en veterinär!
Ska ringa nu, återkommer.
Lycka till!!
Idag har jag bara suttit och gråtit med trullsa i mitt knä, varför skulle detta hända? :'(
Jo, ni förstår säkert att hon kommer avlivas idag, fyfan vad ska jag göra, jag kommer inte klara mig utan henne :'( <3333
#5: Fy, vad tråkigt. =(
Vad tråkigt :( Beklagar..
Knöl på halsen brukar oftast bero på för långa tänder vilket gör att det svullnar upp, kanske inte framtänderna är för långa men molarerna kan vara det (dvs bakre tänderna). Har haft en kompis vars kanin fick det och det blev operation direkt dock kostar en sådan operation ganska mycket.
Beklagar att du blev tvungen att avliva.
beklagar.. :/
#9 ja, hennes nedertänder växte fel, och hela käken blev typ sne eller vad man säger låter sjukt hemskt, och jag bara gråter hela tiden, visste inte att man kunde bli så ledsen för ett djur men de kunde man visst, redan på en vecka har två husdjur dött, en biljävle (ursäkta) körde över våran katt i torsdags också :( <3
tack alla det betyder <3

beklagar.. :(
Ne, fy vad tråkigt =( Man kan bli jätteledsen när ett djur dör…
Beklagar vekligen både katten och kaninen…=(
Kastanjegårdens Kaniner
beklagar .. tröstkram!
tack så mycket, ni betyder verkligen <3
läst själva inlägget och såg vad många stavfel jag hade gjort, ursäktar det, hade verkligen bråttom och skakade när ja skrev, så ja inte så konstigt.