Kanin iFokus

Kanin

Etikett: allmänt
Läst 1048 ggr
ladysurprise
0

Erbjuder mig som akut hem

Om de är någon som behöver bli av med sin kanin fort av någon andledning tex alergi, så kan jag nog hjälpa till o ta hand o kaninen medans man letar efter ett mer långvarit hem..  Jag har kvar kaninen tills hem hittas om de inte sker nåt drastiskt. Och en eventuel suma för foder.. Men dåk en liten suma.. Hör av dig om du är intreserad så prattar vi vidare..

ladysurprise
0

bor i växjö ( alvesta) glömde jagt vist att skriva

Caroob
0

Fint av dig! :) Tummen upp!

ladysurprise
0

Man kan ju tänka sig själv.. om man blir alärgisk eller fåt barn som är de så uppskatar man ju all hjälp man kan få ^^..  Sen fins de säkert många andledningar oxå..

Tina-A
0

Toppen ju!! :) Det är säkert mycket uppskattat.

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

ladysurprise
0

=D.. De käns mycke bra att de varkar va positift ^^

teserese
0

har lagt in en tr¨d om omplacering. Läs den=)

ladysurprise
0

#6 kan du länka den för jag hittar den inte

ladysurprise
0

#6 hittade den.. De där med bett felet.. hur ofta är de dom bom behövs slipas ner o hur mycke kåstar de.. Kan ägaren tänka sig att hjälpa till att betala de?

ladysurprise
0

putt

teserese
0

hmm vet inte hur ofta. Men nja hon har helt sonika slutat bry sig så nu hänger det på den som har henne..  vet dock inte hur ofta ellr hur mkt det kostar. Bästa hade varit att hitta en ägare  stället för stödhem. Men börjar bli akut. Värsta fall blir det avlivning. Avskyr att hota med det men så e det.
Synd på en så fin kanin..

ladysurprise
0

jag  vet inte om jag skulle kuna ta henne för jag har inte möjlighet att kuan åka till vätrinär i omgånga för att slipa tänder utan bara när de är akut eller hur man ska säja blir min kanin sjuk så får jag ju självklar se till att ta mig dit om du förstår..

JBFFJ
0

pöttelipöttpött

ladysurprise
0

putt

ladysurprise
0

putt

JBFFJ
0

prutt

ladysurprise
0

putt

ladysurprise
0

putt

[SamY]
0

suveränt! putt!!!!

ladysurprise
0

^^

ladysurprise
0

putt

ladysurprise
0

putt

ladysurprise
0

putt

ladysurprise
0

putt

ladysurprise
0

putt

ladysurprise
0

putt

ladysurprise
0

putt

ladysurprise
0

putt

ladysurprise
0

putt

ladysurprise
0

putt

Lans
0

Det är väl inte så smart att ta emot fler kaniner om du fått "någon typ av kanin pest" som du skrev i ett annat inlägg? Bara en tanke..

http://lans.blogg.se

Målar och ritar porträtt på beställning.

Gör även armband och kaninselar.

Priser och info:

http://lans.blogg.se/tillsalu/

Mina auktioner på tradera:

http://www.tradera.com/finding.mvc/itemlisting?ftgnr=1175999

Bobby
0

#30 Håller med…

ladysurprise
0

#30 har vart o under sök dom o de varkar inte som de är kvar.. så är inte säker på att de var kanin pest längre.. enligt vetrinär så var dom friska.. men ska åka in en gång till försärkelhets skull

thexclub
0

Du borde märkt om de har kaninpest (myxomatos) då det är väldigt allvarligt och dödligt. Några symptom är rinnande ögon, bulor, svullnad, avmagring och andnöd. Kaninen brukar även dö inom några dagar har jag för mig.

the vanity, it becomes insanity

ladysurprise
0

#33 jag har ingen aning.. jag förklarade bara för vätrinären o hon sa att de kunde av de så jag valde att kolla upp de