Hjälp oss med artikelbild
Lägger inte denna i bildbanken eftersom detta är en uppmaning till alla medlemmar som har tillgång till en kamera :)
Vi håller på med en kön-artikel men har för få bilder. Nu vill vi att alla medlemmar med en kanin och en kamera går och fotar din kanins kön och lägger upp här! Detta för att hjälpa medlemmar att könsbestämma sina kaniner givetvis :)
Lägg in bilden, skriv vilken ålder det är på kaninen och skriv även vilket kön det är.
I och med att du lägger upp bilden i den här tråden godkänner du att vi får publicera den i en framtida artikel.
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

putt
Kan fixa på mina 4 veckors bebisar, har även en kull på 8 veckor. Ska ha på en kull som är tre veckor också men har dom på en annan data.. Har ju vuxna kaniner också men det har nog dom flesta så det är kanske inet så intressant ^^
Sajtvärd för Australian Shepherd.ifokus!
duger dom?
KANONbra Hanna! Tack!
Är det fler som har är det bara att lägga in, bättre att ha några fler att välja på :))
Tyckte dina bilder var asa bra Hanna :D
Har själv inga ;/ ingen bra kamera som kan fota sånt så nära håll heller, och har hanar och honor på 3-5 månader ^^
Kan ut och försöka fota imorgon om det är bra väder. =)
Har ju två st 12-veckors honor (dock inga hanar i den åldern).
Går det bra att lägga ut på 3-5 månaders åldern också? Kan försöka imorgon endå, honor 3 månader och hanar 4.5 och 5 månader ^^
Jag kan nog fota imorgon :)
Alla åldrar går bra!
Jättebra!
Du, jetaime, har ju lånat oss 2 bilder på ungar på 3 veckor också. Jag hoppas att du minns dom för det var ett tag sedan ;) Dom har vi också tänkt att ha i artikeln, så du vet!
Alla åldrar går bra!
#14 ja helt ok ;)
putt :)
Tack för all hjälp, vi fortsätter putta lite till!
Putt :)):
putt ^^
puttidutt
Hane 12 veckor..?? Någon?
Gärna en hona och hane som är runt året, eller runt 7, 8 månader gamla.

Har en hona på 6½ månad, ska jag fota? ^^ :P
Mvh Sigrid
#24 Absolut! :-)
Har en hane på 5 månader. Fota?
Emma
Det är bara att fota på! Ni behöver inte fråga.. ;-)
Fota alla kaniner ni har och släng in :) Vi tar dom bilderna som vi tycker blir bra, men vi kan aaaaldrig få för många att välja mellan. Vi vill ju att det ska bli så bra som möjligt!
Fota på och släng in för fullt!
putt
putt

fick tyvär ingen bra på min hona som är född 11mars dehär året :/ fortsätter försöka med en annan kamera senare.. :)

Jag kan strax lägga in bilder på mina. Ska ut o fotta sen tror jag att jag lägger in dom här:P

Kan ev lägga in lite senare idag :D
Kanon!
Vi behöver hane 12 veckor och bilder på båda könen över 12 veckor!

#34.
jag har en hona som är 4 år (snart 5 år) och en hona som är 2 år(snart 3 år) som jag kan fota(om ni vill ha sådana foto den dess ålde?). Sen en hane som är 6 månader som jag kan fota (om ni behöver en bild på den "åldern"). Mina andra kaniners "ålder" har ni redan bilder på=) (eller hur man ska skriva)
Hinner inte fota nu för ska in till lund men imorgon fottar jag(om ni behöver fler bilder) :D
Det är bara att fota på! 
putt
Har en hona som blir 4 månader på tisdag,kan fota henne,fast det kan ta nån dag innan bilden kommer :/ Kan försöka få in bilden här imorgon :) Går ut och fotar så fort syskonen spelat färdigt fotboll i trägården,vill ha henne i lugn å ro när ag vänder på henne :P

Min kamera är tyvär trasig, men när den har kommit ska jag fota alla kaniner ;) Eller, kaninungarna och unghonan. Ni behöver väl inte bilder på vuxna kaniners kön? Kameran kommer om två eller åtta dagar.
Mvh Sigrid
#39 Jo, det kan vara bra att ha det också
Gretchi: Jättebra!

Super!
Putt

Mycket tydliga och bra bilder, Hanna!!
Det är ju vid den åldern som man vill veta könet på ungarna och där det är hyfsat lätt att se det.

ojsan:S:S Jag har glömt att fotta:S:S Nej så dum jag e:(
Behöver ni fortfarande bilder?=)
#46 Nix, artikeln är publicerad =)

okej:) Ska gå o titta på den nu:D