min dvärgvädur dumle
hej!Mitt namn är angelica och är snart tio år och går i 4:an.Jag har en kanin som heter Dumle på fem månader och är en av dem sötaste/finaste kanin jag har sett.Jag är en sådan person som gillar ovanliga djur det kanske låter lite konstigt men det är just dem som är sötast (tycker jag)men alla tycker ju olika.Vi skaffade Dumle dagen efter att vi kommit till blekinge (28/6-08)vi hadde letat efter kanin innan på nätet också.Men då hittad mamma en zoo affär (på nätet)och sa att vi genast åka dit det tog lite tid att hitta men sen hittade vi iallafall.Vi gick in i affären in till rummet där gnagdjuren var så såg jag den där lilla kaninungen som satt och åt lite hö så pekade jag på den och sa den vill jag ha.Så gick det till när jag skaffade Dumle.HEJDÅ!Hoppas vi ses snart.
Vad kul, har du någon bild på Dumle? Vad är han för färg och ras? :)
Roligt! =)

Vad kul :)
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se

Roligt :D

Kul =)
Har också en dvärgvädur som heter Dumle :)
Kul att vissa också har dvärgvädurar som heter dumle och att vissa också har sådana som liknar dumle.vissa hadde lite frågor jag tänkte svara på.
- så fort vi har skaffat kamera så ska jag ta kort och lägga in påhemsidan.
- Det är en dvärgvädur
nej jag söker inget cykelställ men tack ändå
kul att du också har en dvärgvädur som heter Dumle hoppas vi kan ses någon gång igen (amandaho)
hällsingar ljusgul
Vet inte varför, men gud vad glad man blev av att läsa ditt inlägg!
Du låter så glad och sånt smittar ju!
Grattis till din lilla kanin, ska bli roligt att få se bilder på han!
Kul o läsa :)
Vad menar du med att du inte söker ett cykelställ..?? :S
#8 hon tror nog att reklamen som kommer fram mellan #4 och #5 är någon som skrivit! XD Haha