Kanin iFokus

Kanin

Etikettköpes-säljes-transport
Läst 763 ggr
saharahs
0

Lejonhuvad dvärgvädur köpes

Söker rastypisk dvv lejon Hona eller hane? med Godkänd färg?, havanna eller med havanna anlag, kan även tänka mej blå eller madagaskar.

Mycket man gärna kjol, mindre modellen och med rastypiskt huvud. Ålder spelar ingen större roll.

Gärna i Skåne!

[Niike]
0

putt

Thumper-KG
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Öronmärkt eller inte ?

Om INTE så har jag en madagaskarhona.

saharahs
0

#2 den behöver inte vara öronmärkt, men din hona är väl lejonhuvad kanin/ dvärgvädur korsning?

Thumper-KG
0

#3: Japp, så är det…

saharahs
0

putt =)

saharahs
0

Även japan tecknad hona till vårt vackra Troll =)

saharahs
0

Ingen som har någon fin lejonhuvad dvärgvädur tillsalu??!Förvånad även intresserad av sk "pekingteddy" och ev teddydvärgvädur m bra pälskvalite och färg

saharahs
0

Skrattande

Twinklys
0

Putt! Den svart wienertecknade (kommer inte ihåg namnet) är syster till min Felia :)

saharahs
0

Vad kul du har Fionas syster! (ligger inte hennes öron??)

Granmor
0

Jag har en del till salu, bla en zobelsiamesbrun lejonhuvad hona, vit blåögd pekingteddyvädurs hona, madagaskar teddydvärgvädur mm. Hör av dig om de låter intressant:)

saharahs
0

#11 har skickar pm

Memsan
0

Jag har en blå lejonhuvad dvv, dock inte med så mycket man som den på din bild. Han bli 1 år i januari.

Har även en gul/svart japantecknad hona som haft två kullar. Blir 2 år i sommar.

Twinklys
0

10# Jo det har hon, men jag rev på trappan så att hon skulle lyfta upp öronen när hon hörde det, hon är mycket sötare med öronen uppe ;)