Tappar MKT MKT päls! :O
Snobben har börjat tappa jätte mkt päls! :O en stor fläck på ryggen har han typ 1-2mm kort päls! :O å i vanliga fall ska han ha typ 1-2cm lång päls där! :O hjääääälp! :O :´(

fälller antagligen (:
20 årig djurgalen moder*
Www.windsoropalm.weebly.com
låter som han fäller.. då kommer det ju kortare päls som sedan växer ut :)

Min kanin har också en fläck på ryggen där håret är bara ca 1 cm medans resten av håret är 5 cm, fläcken är typ mer än halva ryggen. Men jag vet inte vad det beror på, kanske han fäller, kanske han är pekingteddy kanske kommer håret tillbaka?
Fäller, eller kan vara skabb/kvalster. Ring vet för säkerhets skull.
Not your mom, not your milk.

putt.
finns de nått annat de kan var? eller kan de vara att han fäller väääldigt mkt bara? tänkte för nu har han så lite päls över typ heela ryggen ;/
#5 sne nacke kan beror på oldring (hade för mig att han var en aning gammal?) Min hane är 5 år och har sne nacke och är deppig, mager men väger ändå 1.80 kg ;S Han går på medesin nu och blivit lite bättre, vetrinär besöket vart 100 kr och medesinen 87 kr så int eså dyrt ju ;) Men tacka inte ett nej för ett besök för den kan vara så att han har samma som min kille. Vetrinären sa dett kommer lättare åt gammla för dom har dåligt imunförsvar :/