En väldigt massa Rufus <3
Åh så vacker han är! Fina bilder =)
Varför har han "krage"?
hihi tack ^^
han har fått pälskvalster, kragen är för att han inte ska va där å kraffsa å få i massa bakterier, han går under behanlding nu, å de ser bättre ut han ska tillbaka till vetten imorn för sin näst sista spruta ^^
#10 Okaj, hoppas det går bra och att han blir av med kvalsterna =)
ja, men som de ser ut nu så blir det nog bra snart =)
GUD va söt :D är det en fransk vädur må tro? :)
Medarbetare på Hundar.ifokus
Söt :D
#13 tack =D yes rätt gissat ^^
#14 ^__^
Jättesöt kille! Hur mycket väger han tror du och hur gammal? jag såg inte att det var en frasse, såg så liten ut på bilderna 
#16 han väger lite över 2 kg, vet dock inte hur gammal, köpt han från en djruaffär, men har haft honom i 6 månader iaf ^^
*Edit* han är ej fransk vädur, endast vädur, läste fel i inlläg #13
stod det iaf på hans bur där jag köpte honom.
Nej, han kan då inte vara frasse om han endast väger 2 kg nu.
Men han är ju hur fin som helst ändå!
haha nää xD dom väger väl kring 4-5 kg?
tacki ^_^
Jättesöt! Alldeles underbar <3
#18 Kan han vara engelsk vädur? Har inte dom suuupeeeeer långa öron? typ 60-70cm långa öron (båda tillsammans).
Tycker han ser mer ut som en dvärgvädur =D
# 21 aw tack så mkt <3
#22/23 hum, tror inte han är dvärgvädur, stod på hans bur på djuraffären att han var en vädur, han bodde bredvid två st dvärgvädurar men han vär mkt större än dom
#24 Kan han vara en korsning då, typ med franskvädur och dvärgvädur? =D
Jag tycker han ser ut som en dvärgvädur ^^ ' men är inte så bra på raser men aa jag tycker ifall han ser ut och vara en dvv :)
Jätte söt är han:)
Mvh Fijah!
Fridamanheij.blogg.se
# 25, haha kan han säkert vara, jag vet bara vad som stod på hans bur, så atte ja.. :P
#26 aah han kan säkert va de xD men har är i alla fall en riktig sötnos <3
putt ^^
Han kan nog vara fransk vädur/dvärgvädur. Det är så man tagit fram lilla tysk. Tycker han har lite maffigare skalle och längre öron är en renrasig dvärgvädur. Han är himla fin i alla fall, ovasett vad för vädur han är din kille!
aah de kan han ju vara
hihi jaa =) tycker jag med ^^