Kanin iFokus

Kanin

Etikett: utanför-ämnet-ot
Läst 469 ggr
ladysurprise
0

OT HJÄLP med hemsida SÖKES

jag är varkligen helt kassa på att desajna hemsidor o undra om någon skulle kuna hjälpa mig att fixa de?

hemsidan ska handla om mina kaniner o min uppfödning som jag ska börja med..

någon som vill hjälpa =)?

skulle bli mycke tacksam

MVH LIna

ladysurprise
0

putt

ladysurprise
0

putt

ladysurprise
0

putt

Denna kommentar har tagits bort.
PaaatyPalm
0

Fins det inte någon sån typ hemside och fotograferings iFokus sida ? Tästa där vetjá (:

20 årig djurgalen moder* 

Www.windsoropalm.weebly.com

Futurity
0

Hur menar du? Typ som freewebs. Där behöver du inga koder bara din fantasi!Glad

ladysurprise
0

putt

ladysurprise
0

putt

Metinia
0

Att ingen svarar på ditt inlägg tror jag beror på att det är ganska tidskrävande att göra en hemsida, man får lägga ner ganska många timmar om man vill ha en ordentlig som ser snygg ut. Jag tror inte att det är så många som är så sugna på att offra så lång tid på att göra någon annans hemsida. Tungan ute Men jag tipsar om Freewebs.com, där finns det gratismallar man kan använda för att det ska gå snabbare och bli lättare att göra en hemsida.Glad Sen är det helt enkelt att använda sin fantasi när man ska göra en hemsida och göra flera olika designer. Ju fler sidor du gjort desto bättre blir du på att göra en snygg design, m.m. Skrattande

Lycka till! Flört

ladysurprise
0

#9 de är de att jag är inte så bra på datorer o sen när de dycker upp engelska så är jag såld.. har provat några stycken men fattar inte..

ladysurprise
0

Freewebs.com provade den men de går inge vidare efter som att den är på engelska fattar jag inte mycke

Tina-A
0

Lägg till mig på msn så kanske jag kan guida dig och hjälpa dig att förklara och översätta.

Tina_thebest@hotmail.com

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

ladysurprise
0

#12 de skulle varkligen va snält =)

Futurity
0

Ladysurprise det är inte svårt! Jag är 13 år och jag klarar det man lär sig efter ett tag.Lycka till!Flört