Ingespjuta's Gröna Hissen
Ingespjuta's Gröna Hissen är nu till salu. Tanken var att jag skulle behålla honom, men jag kan inte ha fler hanar nu.
Hissen är en renrasig liten lejonhuvad pojke i färgen viltgul brokad.
Han är den lugnaste kanin jag träffat, man kan göra precis som man vill med honom (något man såklart inte behöver utnyttja).
Han passar alla, dock kommer han bli pekingteddy pälsad kille och behöver pälsvård ett par gånger i veckan.
Föräldrar och halvsyster finns att se på plats.
Hissen var ensam i kullen så han har växt bra och inte behövt dela uppmärksamheten med någon annan. Verkligen en liten toppenkanin.
Jag vill inte sälja honom till någon som har honom kanske något år och sedan tröttnar och säljer honom.
Utan när du köper honom ska du veta vad du ger dig in på, det är ett djur som behöver skötsel, Motion och kärlek varje dag. Vilket du ska vara beredd att ge honom i kanske 8-11 år.
Den här pojken betyder väldigt mycket för mig, så jag är väldigt noga vart han hamnar.
Tveka inte att höra av dig om du är intresserad!
Titta gärna in på min hemsida www.ingespjutas.se.nu för mer info.
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com
HISSEN!!!!!! <333333333!!!
Putt för den lilla hetingen!!
:)
Intresserad finns.
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com
putt
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com
putttttt!!!!!!!!!!!!!!! GUD VAD FIN! <333
Blir nog en till putt nu!
Har han fått något hem än?
Många intresserade..
Men ja. Det är så svårt
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com
Kan förstå att det är så många intresserade! Han är ju helt underbar <33!
Haha ja :D <3
Otroligt stolt över den där lille herren <3
Så vacker, så underbar.
Fan att han inte var en flicka..
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com
10# Men ska du inte behålla han endå! Tror nog att du kommer ångra dig om du säljer han!
#11; Jag vill inte ha fler en 7 kaniner. Och jag kan inte ha 3 hanar på 3 honor. Och han skulle endast gå att para med min Azka.
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com
12# Men han är ju så fiin!! Kan du inte ha han som maskot då?
#13; Även om han är maskot räknas han som kanin :P
Jag vill ha max 7 kaniner, för det är vad jag känner att jag har råd med, tid till och ork för. Det är ju inte bara att ha kaninerna, utan man ska ha tid för alla också. Hade förut 14 stycken, det var jätte jobbigt. Fick dåligt samvete hela tiden för att jag inte hade tiden.
Det är hemskt att sälja honom, men ibland kan man inte tänka på sig själv, men måste tänka på honom och de andra i första hand.
Jag har 6 avels kaniner + min hoppkanin/maskot.
Sedan har jag nu haft kullar hela tiden i stort sätt.
Allt tar tid, jag kommer hem 4 varje dag, då är det läxor, hästen och kaninerna. Så man hinner inte så mycket mer.
Men det är tungt, det är det. Och det gör ont, såklart.
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com
14# Tycker det är så fantastiskt hur mycket du bryr dig om dina kaniner! Men då hoppas jag han får det bästa hemmet i hela världen! (Fast jag tror han har det redan!)!!!