Kanin iFokus

Kanin

Etikettallmänt
Läst 524 ggr
PaaatyPalm
0

Vill inte ge infot

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vad ska man göra ? Ni vet de 5 kaninerna en gubbe kom och lämnade hos mej i sommras. Ungen som "tog hand om dom" logga in och skrev till mej för första gången nu. Gaaah. Men det sluta inte bra. Hon vill lixom inte ge mej den faktan jag vill ha om kaninerna. vetinte häller hur jag ska prata med henne, hon är väll runt 10 år eller något sånt. Men, men. Gaah blir bara så agro. Men får väll vänta tills skolkatalogen kommer så kan jag leta rätt på henne och prata face to face med henne.

Några idér om hur och vad jag ska göra ?

Ville inprecip bara skriva av mej.

20 årig djurgalen moder* 

Www.windsoropalm.weebly.com

[Niike]
0

Har du inte hennes nummer eller något..?

PaaatyPalm
0

#1 nopp. Det ända jag vet är att hon går på min skola, Så vi har säkert sett varandra. Min mamma känner hennes pappas bror bwt

20 årig djurgalen moder* 

Retzina
0

Varför vill hon inte ge faktan?

PaaatyPalm
0

#3 om jag ska va seriös vet jag inte.  Skrikandes, Men jaja. Får väll gå fram till henne och säga det till henne, tror det är lättare för henne o prata om det är face to face., Då vågar hon nog inte säga imot.

20 årig djurgalen moder* 

jaaow
0

Säg till mig om du vill ha numret, jag fick det då dem har köpt en kanin av mig tidigare :)

PaaatyPalm
0

#5 ja jätte gärna :P ,

20 årig djurgalen moder* 

Tina-A
0

Vad är det för fakta du är ute efter? Jag har nog missat vad som hänt..!

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

PaaatyPalm
0

#7 bakrund. Asså deras släkt. Typ vilka föräldrarna är och litta sånt.

20 årig djurgalen moder* 

Tina-A
0

#8: Hon kanske inte vill säga för att hon själv inte vet? Eller för att föräldrarna är nära släkt?

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

PaaatyPalm
0

#9 jo jag börjar ana att hon inte vet. Men 3 av dom jag fick hade hon förr upp själv. Vet med hjälp av dektivitet vem mamman är, men inte pappan.

Gaah. Blir bara så arg när folk lovar en grej och sedan inte håller det. Och detta handlar lixom om djur också. Nu kan ju inte de som fårr kaninerna av mej få den faktan jag lovade dom :/

20 årig djurgalen moder* 

[chriistina]
0

Lite dålig stil, vet hon inte föräldrarna är det väl bara att kläcka ur sig det. Och har hon någon aning kan hon ju ge dig en gissning på vilka hon tror.

PaaatyPalm
0

#11 ja precis . ,

20 årig djurgalen moder*