AKTUELL SKÅNETRÄFF!!?
hejsan!
Den gamla tråden blev så lång och gammal så nu startar jag en ny, här kan vi förhoppningsvis komma fram till något innan snön lägger sig :)
Nån som kan ha den hemma hos sig? När? Var?
Kom med förslag så ser vi när flest kan.
Mvh Malin :)
Jag har ingen möjlighet att ha träff hos mig med jag åker gärna på en :)
putt

Hos mej skulle vi nog kunna ha, men det är låååångt ifrån det bästa stället precis.
Oktober är nog den sista månaden som vi kan ha det i :/
20 årig djurgalen moder*
Www.windsoropalm.weebly.com
Men Anna (stormviskaren) föreslog ju en 4H (eller H4 blandar alltid ihopa) som vi kunde vara på, kanske det går inu? Om det skulle gå kan vi ju utgå från det och bestämma ett datum :)
Sajtvärd för Australian Shepherd.ifokus!
Bra med ny tråd =) Funderar på det länge men inte gjort ngn ^^
Men iaf. September kanske kunde vara bra?
Det går ju ha den här… Tågen går ut hit. Men om 4H gården funkar är det kanske bättre om där finns tillgång att gå in om vädret blir dåligt?

Bet bäästa borde igentligen o va hos någon som har stall (AA)
20 årig djurgalen moder*
ja vem har stort stall drä man kan packa in kaniner när der regnar (som jag tycker det gör alltid nuförtiden)?? :P

#7 och Ridhus (AA)
20 årig djurgalen moder*
då har vi de helt enkelt hemma hos dej ;)
#8 Men hur är det med bussar ut till dig? Går de från Malmö och Lund ända fram? Eller går det att bli hämtad där bussarna stannar så så många som möjligt kan komma?
Annars håller jag med om att det verkar vara super att ha det hoss dig där vi har möjlighet att va inne =)
Undrar samma om #10 om bussförbindelser osv.
Vilket datum ? :P Jag vill ha den så snabbt det bara går!! Jag e ju ledig nu ^^<3

#9 jag har inte ridhus (AA),
Bussar från Lund går var halvtimme hit (AA)
20 årig djurgalen moder*
#12 vilken buss är det? o var bor du?

#13 typ 6:an eller 5:an tror jag, eller båda och (AA). Bor i sjöbo (A)
20 årig djurgalen moder*
Går det att åka buss från Höllviken till sjöbo, alt. Malmö?
#14 sätt ett datum då du kan ha den hemma hos dig (inom snar framtid) så får vi se hur många som kan ta sig dit.
Ja, jag tycker vi får ha den nu innan det blir höst (vilket det nästan redan är, men ändå) vi skulle ju haft den i början av augusti igentligen.. Men ett datum skulle va bra?!

#15 nja, det går tåg från malmö till lund och sen buss från lund till sjöbo . så den biten är kanske krånglig. Men tåg till lund går hela tiden imprecisp.
#16 Asså jag kan nog imprecisp varge helg. Har nog inget asa vicktigt inplanerat.
Men det kanske är bra o ha andra förslag också till vart vi kan va. :P För ja. jag har hinder men bara 4 (AA)
20 årig djurgalen moder*
I lund kan jag lätt möta upp dom som kommer med tåget och sen tar vi bussen tillsammans till sjöbo.
Jag kan nu på det närmaste bäst. Eftersom jag inte vet när jag jobbar nästa gång. Är ledig denna helgen och nästa med förhoppningsvis.
Kan kan nog ta med två hinder iaf.. eller dom är lixom ett före-hinder och ett efterhinder. Det första går inte att höja eller sänka.. o sen ärd e4 stadier på det andra. Dock kan itne min kanin hoppa xD eller han kan.. men han e ju bara bebis.

#20 men det är ju alltid något :)
20 årig djurgalen moder*
jupp så när kan du ha den ehmma hos dej då? ;) sätt ett datum nu
Denna helgen ju lite snart. Nästa helg tävlar de flesta som har hoppkaniner… iaf på söndagen.
Men helgen efter? Det är väl typ 13 eller 14 eller ngt sont?… ^^
Mina föräldrar är nog inte överdrivet sugna att köra så jag kommer få ta tåget till Lund och vidare till sjöbo om vi ska ha det där. Men vi kan ju sammlas alla som ska ta bussen i Lund då?
Men det känns lite dött här inne…
Kan vi inte göra en lista vilka som är sugna på en träff i ungrefär mitten av skåne, i mitten av september?
Lista:
Christina (chriistina) - 1kanin
Lista:
Christina (chriistina) - 1 kanin
Malin (Pixelmollan) - 1 kanin (Elliot)

Jag är intresserad om jag kan då, inte lätt med tider alltid med alla djuren och barnen och jobb. Men kan jag så kommer jag jättegärna och tar med mig Bessa och Bacco
Lista:
Malin (Pixelmollan) - kanin (Elliot)
Linda (Kastanjen) - 2 kaniner (Bessa och Bacco)
**Fyller år den 14:e fast om vi inte ska göra nått då kan jag ju säkert komma ändå. Men annars kan jag nog 13-14:e ;)
Lista:**
Hanna (jetaime) - 1 eller 2 kaniner
Men med buss och tåg och sånt så måste jag isf åka från hölviken till malmö, från malmö till lund och sen lund till sjöbo eller? och båda buss OCH tåg?! Är inte säker på att jag klarar det ;/
#27 Ja, det skulle bli en himmla omväg för dej "/ Eller ja, omväg men resväg kanske man ska säga…
Men vi har väl ingen här på kif som bor bättre till, eller?

#27: Samma här
Men jag ska höra med mina föräldrar.

Jag hade gärna velat komma, bor ju nära med. Typ 5 min från Paaatypalm, men ska på MRundersökning den veckan på tisdagen o antagligen kan jag inte helgen därefter då :/

#28 jo asså , jag bor litte udda ute. Kan ingen höra med stormviskaren om vi skulle kunna vara på den där 4H gården ? det hade ju varigt bra :P
20 årig djurgalen moder*

#26 jag fyller också år den 14:e
Fast lite fler år än dig 
#32 Hehe coolt :P
putt

putt
putt
Det känns liksom segt och som ingen är riktigt på?
Vi är 4 på listan och ngn enstaka till som skrivigt här…
Det lär vi ske nu om det ska hända ngt.
Vi skulle kunna ha den här också? Men som sagt, under tak finns här plats men inte för någon bana att hoppa på.
Men ja… jag känner mig inte sådär överdrivet motiverad just nu så lättats är om ngn annan tar tag i det, men så tkr alla skulle jag tro…
Annars tycker jag botaniska trädgården i Lund är en underbar plats så vet man bara vädret är bra skulle det vara mer än perfeckt!

#37: Ja botaniska trädgården är ju jätte fint. Där Skh hade tävling finns ju gott om plats och om det är sol så finns det skugga.
Jag har inte skrivit upp mig på listan eftersom jag ska gå hoppdommar kurs (skaf) någon gång i september/oktober. När jag vet vilka dagar det blir skriver jag upp mig..

putt

Hanna (jetaime) - 1 eller 2 kaniner
ev. Camilla (Mascot) - 1 kanin
Jag vill så gärna,
men det beror ju på när & var det är.
skriver upp mig på listan ändå. :)
Kan nån ta på sig det?
jag hade kunnat göra det egentligen, men jag har aldrig varit på någon liknande träffa innan och därför varken får eller tycker jag det känns lämpligt att jag ska ha den. om ni förstår hur jag menar.. :P
#41 men det spelar ingen roll, vi kan ju ha den tillsammans typ fast det måste va någon som kan ja ha den (ehm xP) men vi kan ju komma med lite förslag och så ;)
Men va bor du nånstans=?
putt….
kan någon ha den??

putt..
Kan tyvärr inte ha den här hemma. Sen bor jag inte långt i från Hanna som hade förra träffen.

Some buddy ?
20 årig djurgalen moder*
Jag såg fram emot att träffa alla :/ Nu när jag kommit iordning och lärt känna mina kaninen :P
Men finns det ingen allmän plats när någon man kan va på då? Man kan ju ta med hinder om man har möjlighet och ta med lite egen fika och så?! :)

#48, det fins säkert i tex Lund, eller malmö.
20 årig djurgalen moder*
Det är ju just de ifall det blir dåligt väder så vill man kunna gå in till någon.

om de absolut inte går att ha hos någon
annan så hade jag nog kunnat ha den hos mig,
Dock bör jag inte i mitten i skåne,
Jag bör i Bjuv som ligger vid Helsingborg
men det går tåg & buss från nästan hela skåne,
Tågen från Malmö & Lund går jätte ofta.
Jag har ganska liten trädgård men det finns jättestora gräsplättar
utanför som vi kan vara på & börjar det regna kan man gå in på
min inglasning, Den är stor & där finns det lite hagar till kaninerna också :)
Det låter väl bra :)
Jag samåker gärna med någon om vi ses i lund ^^
puttar :)

#51 låter bra :) Då åker vi nog bil men har nog plart för typ 3 till, beroende hur många kaniner de har :P .
20 årig djurgalen moder*
Jag åker gärna bil :$ har en kanin som det ser ut just nu.

#5 hehe (AA) , Vi får plats med typ 7burar kanske, har inte testat. Och jag kommer antagligen ha med 2 kaniner kanske.
20 årig djurgalen moder*

Okej, Ni som ska ta tåg från Malmö,
Jag kan möta er på stationen i Helsingborg då :)
Så vi kan åka vidare till mig tillsammans sen.
Men bara undrar en sak, Det hade varit roligt om vi hade tagit fram några hinder & haft en liten tävling med lite priser också kanske :),
men jag har knappt några hinder så om ni har några så får ni jättegärna ta med.
och om vi ska fika & så lite kanske så kunde kanske alla ta med något till dem själva eller alla ta med något som alla kan dela på?, jag kan fixa endel också ju :)
kanske blev lite rörigt, Men hoppas ni förstår. :)
först o främst, NÄR ska vi ha denna träff?
Innan man bestämmer för mycket ^^

Jag kan nästan hela tiden,
Kanske i slutet av September eller i Oktober?
borde kanske inte vänta för länge för det blir ju bara sämre väder.
Men någon helg någon gång skulle kanska passa? :)
(skrev detta snabbt så ser kanske lite slarvigt ut, menmen :p)
Jag kan nästan alltid, UTOM den 20:nde september. Då är det SSV-träff.

Om någon kommer från Hässleholms hållet eller någon stans på vägen kan jag ta med någon i min bil
Jag åker nog tåget från Lund då.
Men kan i princip alla helger. Ju tidigare det sätts ett datum ju säkrare att jag kan.
Har lite hinder men tyvärr för jobbigt att ta med både dem och en kanin "/

Jag har två hinder jag kan ta med men det är vanliga tråkiga rättuppstående..

Jag kanske också kommer :) Vi skulle kunna vara hemma hos mig också någon gång. Jag bor i ängelholm, har hinder och kan säkert skrapa ihop ännu fler av kompisarna.

Jag kan nästan alla dagar utom den 21/9.
Det spelar ingen roll för mig var vi är. Bara man kan ta sig dit:P Det är kanske lite svårt för de som ska åka tåg att ta med kaniner och hinder..
Mitt förslag är att vi har den nästa lördag, dvs lördagen den 13 september.
Någon som kan då??
Vem kan ha den hemma hos sig då??

jag tror jag kan då faktist :) , det är nog den ända lör jag kan ^^-. Jag kan alltid ha den här, men det är väldigt krångligt med buss och så, eller ja om man har kaniner med sig. Så jag rek att vi är hos en annan.
20 årig djurgalen moder*
Lördagen den 13 september 2008:
Malin (Pixelmollan) - 1 kanin, ev 2, MYCKET eventuellt. Får se hur han sköter sig i veckan :)
**Förslag på var vi ska vara:
(Skriv upp om du kan ha träffen hemma hos dig, var du bor, hur man kommer dit osv.)
**
Lördagen den 13 september 2008:
Malin (Pixelmollan) - 1 kanin, ev 2.
Hanna (Jetaime) - en eller två kaniner
(inte 100 på att jag kan beror pöå var det är och så..)
på min födelsedag ;)

Lördagen den 13:e september 2008:
Malin (Pixelmollan) - 1 kanin, ev 2
Camilla (Mascot) 1 kanin
mascot? kunde du inte ha den hos dig? Skriv då upp dej på förslaglistan :)

Camilla (Mascot) 1 kanin
Ev Emma (skanoskaniner) 2 kaniner?

#72, Jag kan inte ha den hos mig den 13:e.
Men jag hade kunat åka på en då om den var någon annan stans.

Jag kan inte den 13:e, fyller år dan efter så vi ska ut och fira på lördan…
#74 okej :)
putt
putt

putt
Jag tycker det låter bra att ha den hos Paaatypalm. med tanke på om de blir dåligt väder. En lördag är de inte så mycket folk på bussarna heller.
Det är ju dessutom det enda förslaget vi har xD

#80 hehe xD :P ,
20 årig djurgalen moder*
Hur lång tid är det med buss från lund c till dig? och sen från hållplatsen hem till dej?

#82om jag ska vara helt seriös vet jag inte. Men det tar nog 30 min eller något sånt. För den kör in i Veberöd mm. Sen tar det typ bara 5-10min att gå till mej. Men vi kan nog hämta upp. Fast förståss beror det ju på hur många det blir, annars får man kanske köra 2 ggr .
20 årig djurgalen moder*
PUTT!! det är redan tisdag ;) man måste hinna boka in träffen.

#84: Vi kanske ska fundera över en annan helg. Eftersom vi inte har bestämmt något..
isåfall kan jag inte förrens om 2 veckor o de börjar bli vinter :S

Denna helgen är den ända helgen typ jag kan. Nästa helg ska jag på årsmöte och hämta ett nytt terarium. Näst nästa helg ska jag träna kanin hoppning med någora andra i Lund.
20 årig djurgalen moder*
#87 samma här, ska förhoppnbingsvis kunna komma på årsmötet.
putt
ska vi ha den i sjöbo då? jag kommer gärna iaf.
dom som inte kan i sjöbo i helgen kanske kan stryka sig från listan så man får ett hum om hur det kommer se ut?
Såhär ser listan ut.
Camilla (Mascot) 1 kanin
Ev Emma (skanoskaniner) 2 kaniner?
har ev en kompis som vill med, men hon har ingen kanin ^^

Ass å tjiit :/ , nu har jag förlåt pajjat det för dej Mollan :( , Mamma bestämde idag eller rättare sagt för typ 30 min sen att vi skulle åka upp till LAHOLM :/ , Förlåt asså., Åker imorgon och kommer hem på sön,
20 årig djurgalen moder*
Okej
Jag har stuga i Melbystrand :)

Ska vi försöka komma fram till ett nytt datum?

Varför är jag inte med på listan längre?
Det va en lista om i lördags som inte blev av.
Jag är gärna med på ett nytt datum snarast. Det börjar bli kallt :/

Först & främst, Vem kan ha den hos sig?
Eller så kan vi kanske träffas på någon
allmän plats i Malmö/lund eller något ?

Botaniska trädgården ?
20 årig djurgalen moder*
Jag tycker fortfarande det är bäst att ha den hos någon.. tänk om de är kasst väder eller liknande? Då är de kanske inte så bra o va i botaniska trädgården.
EVENTUELLT kan vi väl ha den hos mig. Men bara om vi inte blir på tok för många… och någon helg då mina föräldrar inte är hemma och kan störas ifall vi skulle behöva ta in kaninerna.. är vi få stycken kan vi nog klämma in oss i mitt djurhus.. men där e inte så mycket plats.. har ett 20tal djur så där e lite tjockt med plats.
Jag får helt enkelt höra med dem först.. men annars så bor jag i Lund, ca 15 min med buss från centralen (166:an). Jag har en rasthage, två hinder så isåfall får ni ta med massa sånt ^^
HAde ju vatt perfekt :) Guuuud va mysigt det ser ut (#100) så vill jag också ha (a)
ringde nyss och pratade med henne (min mamma) och ännu en gång så va hon inte så sugen på idén att dra hit massa folk jag aldrig träffat. Men sålänge vi är ute eller ev i djurhuset (om vi kan tränga in oss där) så är det ganska okej .
Största problemet är väl att vi inte har några trädgårdmöbler, eller vi har bara typ 4 stolar men inget bord så vet inte var vi ska sitta o sånt.. om man inte vill sitta på sin gump i ev blött gräs? :P

#102 du har väll träffat mej (AA) ;) ?
20 årig djurgalen moder*
#103 har jag? :$ minns inte :P jag vet hur du ser ut iaf :P
**Men om vi säger såhär då.
Hur många kan hemma hos mig (Lund-Östra Torn) lördagen/söndagen den 27/28 september?
**
MEN jag vill inte stå för allting själv utan vill att någon hjälper mig planera och likande. :P Kan erbjuda tomtplats men har aldrig varit på någon kaninträff själv..så har naaada erfarenhet!
1. Pixelmollan (Malin) - med hela djurhuset xD (kan båda dagarna)

**(Lund-Östra Torn) lördagen/söndagen den 27/28 september:
**
2. Mascot (Camilla) - 1 kanin (kan komma den 27. ev 28)
**
3. Chriistina (Christina) - 1 kanin (kan båda dagarna)
Jag skulle kunna hjälpa till att planerna lite och så om du vill :)
**
4. Ev. Jetaime (Hanna) - 1 kanin
Vet inte än om jag kan, ska nämligen, på 76år kalas (xP) på lördan men jag kan ju komma dit senare då isåfall ;) Och på söndan ska jag lämna iväg en liten kaninunge, men skulle det va så att det krockar kan han säker följa med till Lund.. Sen har jag lite problem med hur jag ska ta mig dit också..
Buss höllviken-malmö, tåg malmö-lund..? vet inte om jag "klara" det själv, för jag har ju aldrig åkt tåg innan men om någon ska köra typ från malmö eller där får dom gärna ta mig med sig, och då kan jag åka in till malmö ^^. Och samma på vägen hem isf, men annars kanske jag kan åka tåg med någon annan (oj va mkt ttext det blev)
PUTT…
lättast är att ta tåg från malmö till lund ja, sen tar du 166an och hoppar av vid spelmansvägen där jag kan komma o hjälpa till o bära den lilla vägen hem till mig. inte alls så långt från busshållplatsen :)
Har tyvärr inte körkort annars hade jag kommit med bilen till centralen o plockat upp er :P.
Det är ju antagligen fler som kommer från centralen, lättast att byta där till 166an, så du kan säkert träffa folket där isåfall så att ni åker tillsammans.

**
5. Ev. Paaatypalm (patience) - fler kaniner
20 årig djurgalen moder*

**
5. Ev. Paaatypalm (patience) - fler kaniner
6. Ev. Skanorskaniner (Emma)- 2 eller 3 kaniner
putt!
vem hjälper mig att hålla/planera detta?
PUTT!
Kan absolut inte hålla i den själv, isåfall blir de ingenting.

chriistina #107 sa ju att hon kunde hjälpa dig att planera och så.
Jag kan också hjälpa till & hålla i den kanske :)
Okej vad bra :)
Men ska vi ha den på lördagen då? Vilka tider och ungefär hur länge? Man får självklart gå hem när man vill :P men på ett ungefär så man vet.
Hur länge brukar ni träffas?
#117 på dom andra har vi har börjat runt 11 för att alla ska hinna ta sig dit, om dom åker bil, tåg eller buss osv. Sen har det slutat när folk har skullat åka hem, men man brukar ha rätt mycket att prata om så :)
putt!
Okej. men då börjar vi kl 11.oo på lördagen den 27 september?
brukar man ta med något o äta eller äter innan?
Glöm inte att ta på er sitttåliga kläder. Har som sagt inte stol och bord till alla :S Har typ barnträdgårdsmöbler och 4 plaststolar :P
För närmare adress o sånt så adda min msn eller maila pixelmollan@hotmail.com

#120, Det låter jättebra,
med mat & så är det ju lite olika,
På vissa träffar grillar man korv eller något,
men man kan ju göra så att alla tar med något till sig själva,
eller som ett litet knytkalas kanske ^^
Men ja, man kan göra lite hursomhelst.
Och om man ska ha med något & sitta på
så kanske man kan ta med sig en filt?
Ja, tycker det låter bra :) Hoppas att jag lyckas ta mig dit då, jag kommer nog bara ha med mig en kanin för jag måste ju åka buss och tåg isåfall, pluss att vi ska till farmor och fafar på kvällen där för att farmor fyller år så ev får jag ta med kaninen dit sen.
Men hur åker man om vi säger från malmö? (måste ju iaf åka från höllviken till malmö först) Och kan någon möta mig vid stationen isåfall? ;P

#122, Jag hade kunnat möta dig vid stationen i lund :)
Från malmö tar du bara tåget till lund,
Det är väll bara en hållplats från malmö?
em när är kanin träffen och var i sjöbo? bor liksom i sjöbo
Jag tycker alla kan ta med någon fika till sig själv :) Så kan man ju ta med kakor om man vill det och någon "riktig" mat om man vill det. Blir lättast så.
Jag kommer också ta tåget och sen buss. Vi kanske kan mötas upp i Lund allihopa som kommer från olika hål?
Hanna, du tar tåget från Malmö till Lund, samma som du tar om du ska till mig ;) Så hoppas jag på i Åkarp och möter upp med Pakk. Så kan vi träffa alla andra i Lund sen?
Du kan iofs ta Öresundståget mellan Malmö och Lund också, då slipper du tre stopp. Men vet inte hur det är med djur på det tågen…
Är det 166 mot sandy eller staffanstop? (a)

#120 Men du. Inneburen ? Behöver du den tills imorgon :P? eller är det okeej om den kommer nästa vecka :P? Kan köra in och lämna den, men mamma värkade inte så hipp på att köra runt med alla mina grejer som skulle levereras xD
20 årig djurgalen moder*

**(Lund-Östra Torn) lördagen den 27 september:
**
1. Pixelmollan (Malin) - med hela djurhuset xD
2. Mascot (Camilla) - 1 kanin
3. Chriistina (Christina) - 1 kanin
5. Paaatypalm (Patience) - 2-3 kaniner
6. Ev. Skanorskaniner (Emma)- 2 eller 3 kaniner
20 årig djurgalen moder*
#126 buren kan du ta med när du vill :) Det är inte bråskande. Har idag köpt en anna bur till mitt dräktiga marsvin :P Men vill endå ha din bur :) kan va bra som reserv.
#125 ni tar bussen mot södra sanby :) hoppar av på spelmansvägen. Ska jag oxå ta mig ner till centralen? som guide :P haha
#124 kaninträffen blir i lund istället för sjöbo. läs i tråden.
#122 från Malmö hoppar du på nästan vilket tåg som hellst, antingen går de förbi ex åkarp eller så är det direkttåg och tar då bara 13 minuter till lund.
Tror jag har svarat på alla nu :P
FÖRESTEN! då gör vi såhär att alla tar med egen mat/fika :)
Du behöver nog inte ta dig till centralen om du inte vill det väldigt gärna ^^
Åker 166 till S. sandby rätt ofta och vet vart spelmansvägen ligger, så om inte folk vet så kan jag visa ;)
Men vill du så bara kom ^^ Hoppas vi blir många som kan mötas upp där ^^

Chriistina, Jag ska också ta tåget,
Så jag möter jättegärna någon på stationen :)
#129 bra christina, då tar du hand om mötet där så står jag vid spelmansvägen när ni kommer :) sikta på bussen som är framme närmast kl 11.00 så jag vet när jag ska gå ut :P

#128 okee. Kör nog in med den imorgon ändå :P
20 årig djurgalen moder*
#132 okej :) skicka sms när ni åker hemmifrån :)
Putt. frågor eller nått?
Är de ok att "bjuda" folk utanför kif?
Ja, det har vatt folk "utanför" kif förr. Så jag tkr nog alla som vill får komma. Eller ja, som man känner då xP
okej :)
men bjuder ni fler så säg till mig så jjag vet hur många vi blir här hemma. ^^

Jag kan tyvärr inte komma.. Jag har hoppträning här nere på lördag,.. Men ni får ha det så roligt!
#138 vad tråkigt :/

Jag är inte till 100% säker längre att jag kan tuvärr :/ Mamma ska eventuellt bort :|. Och jag har tuvärr inte lusten att åka buss :/
20 årig djurgalen moder*

#140, Var åker du buss ifrån?
Du hade kanske kunnat åka med oss andra som åker buss?

#141 Sjöbo .
20 årig djurgalen moder*

#142 , Då hade du ju kunnat möta oss vid lund & ta bussen med oss andra där? (:

#143 jo jag vet. men vetinte riktigt om jag orkar buss :/ , men får prata med mamma.
20 årig djurgalen moder*

Putt (:
Hur många blir vi nu egentligen? Det känns lite trist om vi inte blir så många "/ Eller bara någon enstaka…
(Lund-Östra Torn) lördagen den 27 september:
(5. Josefine - 1 kanin ev. har pratat med henne o hon skulle se om hon kunde. hon finns inte på kif. )
#146 håller med dej.. hade varit roligare om vi var fler.<
Paaatypalm, det är bara två bussar du får åka ^^ hade varit skoj om du kom så man lärde känna dig, blev så hastigt i lördags när ni kom med buren.

#147 hehe, jo jag skulle vilja det också :P Men hatar att åka buss xD , speciellt om jag har en stor transportbur också xD . höhö. Men mamma skulle bestämma sig nu ikv i helt sista minuten :P
Men säger som er andra. Det blir roligare om man blir fler. Käns tuvärr lixom inte lönt om man blir 4 st :P Även om man vill träffa folket :P
20 årig djurgalen moder*
Alla som möts i Lund!
Jag tänkte vi kunde ta buss 166 från Lund C som går 10.40. Har alla tåg/bussar som passar till detta? Mitt tåg kommer in 10.10 så kommer vara där då.
Om man går ut i den utgången som är mot stan och kollar till vänster (!) är där ett ställe där folk brukar sitta, ska vi ses där?

#150, Jag kan ta ett tåg tidigare.
Då är mitt tåg där 10:08,
men jag har aldrig varit på den stationen innan så vet inte var saker ligger där, Men jag kanske kan få ditt nummer så jag kan ringa? (:
#151 Dina tåg går nog ungrefär som de här då. Ska kolla med Hanna vad hon kan ta också.
Vist :) Mitt nr är: 0703-804070
Ska leta rätt på Hanna där också, men när du kommer av tåget så om du kollar mot ena hållet så ser du trapper som går uppåt och mot andra är där trapper som går neråt. Du ska ta dem som går neråt (de ligger mot det hållet ditt tåg kör sen) och sen går du till vänster (efter du gått ner för trapperna) så kommer du till en stor trappa :) och där uppe är den saken till vänster.
skriver upp mitt nummer också, just in case.. 0730-541019
Håller på att diskutera med christina vilket tåg jag ska ta :P
Mitt nr är 0709114597, ifall ni skulle komma med någon buss senare eller tidigare :)

Jag kan tuvärr inte komma :'( . Ska träffa en kompis på fredagen som jag inte sett på några månader. Ska även fira två andras födelsedagar. Men ja. Sen vill inte mamma köra pog av att hon körde runt mej kors och tvärs förra helgen :( . Och har tuvärr ingen lust att ta bussen :( .
20 årig djurgalen moder*
#155 okej. vad tråkigt.. då får vi träffa dej till sommaren då ;) för då måste du komma! blir nog inga fler kaninträffar detta året, det är så kallt nu :S

#156 m jag vet :(
Men du får ju komma på ssv;s Julhoppet ^^. höhö. Och utstälningen såklart xD
20 årig djurgalen moder*
#157 haha ja jag fattar itne vf jag alltid får förhinder :S jag ska ta mig i kragen! landkrona är den bit från lund det med..

#158, höhö. Någon gång kanske du skulle kunna åka med oss om det bara är transporten som är farlig xD. För om det är plats i vår bil är det ju inga problem xD
20 årig djurgalen moder*
# 159 det är absoltu itne bara stäckan dit :P har varit där två ggr :) finns mycket annat o göra bara :P haha

Jag kommer kanske, beror på om jag ska till Christoffer :)
Lat är ett så hårt ord. Kan vi inte kalla det motivationshandikappad?
Skrattar sämst som skrattar sist, för han har inte förstått skämtet
#161 *hoppas* :P

Fast det blir nog utan kanin då ;P
#163 är du snäll kan du få klappa mina kaniner xD eller marsvin, hamstrar :P

#164 Jag är alltid snäll 
Men jag kommer på träffen. Jag kommer ifrån Malmöhållet ;P

(Lund-Östra Torn) lördagen den 27 september:
(5. Josefine - 1 kanin ev. har pratat med henne o hon skulle se om hon kunde. hon finns inte på kif. )
6. Salladshataren (Ida) - ingen kanin
Läste igenom hela tråden nyss, hade missat den. Jag vill också komma, bor vid Svedala!
#166 & #167 - Skoj! :D
Kanske ska informera lite, minns inte om jag skrivigt det där uppe (a) Vi som tar bussen kommer ta den från Lund C 10.40, vi möts utanför stationshuset (där man löser biljetter till tåget) senast 10.30 så vi hinner bort till bussen i tid.
Jag vet inte när vi är vid spelmansvägen, men du får gärna möta upp oss där lite i elva :)
Hoppas alla är med på detta (a) Pratat med dem jag vet kommer med tåg.
#168 det tar ca 13 min med buss och jag möter er på spelmansvägen lite i 11.00 :)
Kollade nyss upp bussarna, antingen är jag på Lund C 8,16 eller 11,16, men ska prata med pappa när han kommer hem o fråga om han är ledig o kan köra mig till Lund på lördag !
**Info om Lördag 27/9-08
Var? Östra Torn - Lund (adess ges ut via pm)
Tid? Kl 10.30 möts ni som vill ta bussen med Christina på Lund C (pm:a henne för närmare info) Hos mig kl 11.00
Mat/Fika? Ta med eget
Övrigt? Tänk på att ta med tåliga kläder eftersom det blir utomhus med knappt trädgårdsmöbler.**
6. Salladshataren (Ida) - ingen kanin
#170 det är ok att komma försent =) fint folk kommer sent xD jag kan smita iväg o möta dej vid bussen ändå
är det nära 4H gården?
är det nära 4H gården?
ja ca 10 min från mitt hus till 4h med cykel :) men det är på andra hållet från stan. lättast är att ta 166an
Gör en sista putt! Ska bli skoj att se er alla i morgon :D
Ja =D Ses imorgon =)
Wiiie, kan inte riktigt fatta att det är redan imorron ;P men det ska bli jätte kul :) Lite krångligt med allt att ta sig dit bara tycker jag.. (a) jag måste först gå typ 1-1,5km sen ta bussen och sen gå lite igen sen tåget och sen buss igen xP
Idag är det :D
Kvart i tio ska jag gå hemma ifrån. Hanna går om 20min skulle jag tro och de andra åker väl också ngn gång sen ^^
KulKul, även om jag sitter i pyamas än och inte ens packat Pakks saker (a)
#179 haha =) ja de ska bli skoj =D förhoppningsvis xD
Jag har faktiskt duschat o tagit på mej ;) Ska ner till tippen nu kl 09.00

hehe, ^^ Jag ska gå nu (:
Vi ses snart! :D

Jao, vi som ska ta bussen till Malin ses vid den stora entrén. Ska gå till bussen om några minuter ^^ ska handla lite matsäck innan jag åker till Lund :)