Honor med ungar tillsammans
Köpte två kullsystrar förut som fick gå tillsammans tills jag parade dem för första gången då dem var ca 6 månader gamla. Dem fick ungar med två dagars skillnad. Den ena honan fick en unge, den andra fick tre ungar. Den ensama ungen verkade ha ganska tråkigt av och till, så ja introducerade honom för de tre andra ungarna och lät de fyra ungarna "leka" tillsammans någon timme varje dag i någon vecka. Så småning om började jag låta mammorna (systrarna) träffa varandra igen också, helt utan bråk och problem faktiskt.
Så nu bor alla sex tillsammans, två mammor med sina fyra veckor gamla ungar. Båda mammorna diar alla ungar, dem byter av varandra när det gäller barna passande och det är frid och fröjd mellan allihopa:) Hur sött som helst! Tänkte ta lite bilder på den lilla familjen så småning om då jag får tag i en kamera.

Naaaw, vad sött!
Vad häftigt att det kan funka ! :O
Not your mom, not your milk.
Vad gulligt :)
De är undebart att se faktiskt :)
Ha en bra dag önskar Madeleine - sajtvärd för Teddykaniner
Låter hur mysigt som helst!
Oj :) går det? Vad roligt och mysigt. Har funderat om det skulle gå med Mumin och My, efter som dom aldrig bråkar och bara kelar och myse,r fast de är bara 4 månader :) Tänkte ju ta kull på dom båda och para dom samma dag, i januari ^^

Naaaw, gud så mysigt!
Så hade mormor det med sina katter.
Hur gulligt somhelst ju.
Vad mysigt, Maja :)
Roligt att det fungerar! Lycka till med de små!
Vad härligt :D Kul att det funkar att ha dom tillsammans!
Sajtvärd för Australian Shepherd.ifokus!
Gulligt! ^^ Jag har bara haft ungar ihop från olika kullar, mina honor är så sura mot varandra ;P

Aaaw :D
Så mysigt:)

Ja, det är väldigt häftigt faktiskt:) Har lyckats "para ihop" flera vuxna honor på sistone och även de funkar riktigt bra.
Igår kväll såg jag mammorna dia ungarna sammtidigt, så några av ungarna snuttade på båda mammorna., sjukt sött:D:D
Åh vad häftigt! :D
verkar helt super mysigt! <3
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

Men gud så gulligt!
Rätt fantastiskt också¨: )

Va kul, ser fram emot bilder!
Vad sött =)
Åh så gulligt :D