Vad är han för färg
Om jag förstått det rätt ska tanfärgade kaniner ha brunaktig mage.
Alltså måste den vara blå otter.
Tan blå tror jag^^
Viltblå då :) ??
#4 white blå har inget brunaktigt någonstans.
#5 Ja, jag menade röd/brun aktig, den är ju inte direkt havanna brun men visste inte hur jag skulle förklara 
Här är en tan blå http://iloapp.vastrabos.se/blog/www?ShowFile&image=1214596602.jpg
#4 Men hon är vit (white) under magen och sånt jue, inte röd aktig.
Tycker mer den ser ut som en dålig blå tan.
En otter är ju en blandning mellan tan och white, den har både vitt och den "eldröda" tanfärgen.
Otter är vita på magen. Tan är röda på magen.
"Var dig själv - det finns redan så många andra"
då är hon nog otter blå då för hon är ljus på magen o hals
På senaste bilden ser han mer ut som otter.
Kan du inte fråga uppfödaren, eller ta med honom till någon annan kunnig som kan ta en närmare titt på honom?
Mycket lättare att färgbestämma genom att få se kaninen IRL, än att göra det via bilder. =)
hennes mamma är tan svart o pappan blå.. så kan de va då att de är en dålig tan färg på magen?
#15 uppfödaren kan inte så mycke om färger o dom har inte häller mamman men ska höra med dom om dom kan beskriva hur mamman såg ut
Har för mig att dom sa att mman var svrt o röd på magen men inte hundra nu när jag tänker efter
Otter. Tan är röda på magen, som jag krev …
"Var dig själv - det finns redan så många andra"
Känns som tan är mörkare än din kanin. Men jag har ingen erfarenhet av tan, men tycker det liknar en otter.
Ser helt kalrt ut som en otter blå för mig. Är hans mage ljust beige eller röd-aktig ?
Not your mom, not your milk.
Den är ganska ljus.. .. Nu har jag fåt de bekräftat mamman är tan svart o pappan blå