Kanin iFokus

Kanin

Etikettallmänt
Läst 536 ggr
Rabbits
0

Söker kanin!, ca 1-2 År

Hej , jag har redan en kanin unge!,, jag tänker skaffa en till för lite sällskap, för vem vill va ensam liksom ? så någon som har en fin , kanin! TILL HOpp , och den skaa vara KELIG som in i ! Utan att den bits och så, jag vill se bild så sätt in bild och skriv

Chikuma
0

Jag har Måsis till salu men tror nog han finns lite långt bort. ;)

Rabbits
0

Kan du sätta in en bild?

Rabbits
0

Putt, någon som vill putta med mig? XD

Starfall
0

En kanin behöver inte sällskap då den är ett kolonidjur. Det kan bli svåra slagsmål, likaväl som det kan gå bra. Inget att rekommendera att man skaffar en till bara för sällskap. Däremot om man redan har 2 kaniner som verkar trivas ihop kan man ha dom ihop. Det beror på…

Rabbits
0

Måste vara en hona den kan vara 1-4 år

Chikuma
0

#2 Vart finns du någonstans, kan vara bra att veta? Om den ska vara hona behöver jag inte sätta in bild då Måsis är en hane.

Rabbits
0

men måste vara en kille hane! ;(

Rabbits
0

Oj!,, Menade en Hona

PaaatyPalm
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag het en viltgå hane som är helt underbart kelig! Hans moster är svår klassad innom shk. Jag har inte tränat hoppning på han, men tar man sin tid kan han nog bli as bra! Han är vacc och säljs för 300kr. Hans mamma är från Silvergläntans här i sjöbo :P  

Dålig bild, jag vet.

20 årig djurgalen moder* 

Www.windsoropalm.weebly.com

Chikuma
0

#7 Bestäm dig, hona lr hane?

PaaatyPalm
0

Sen har jag en svart wiener hona. Dock är hon nog inte så kelig. Eller i mindre stunder. Hon har hoppat 30 cm och är nu hoss Nathalie (silvergläntans) där hon går i en stor Hage med några andra. Hon säljs för 100kr

20 årig djurgalen moder* 

Rabbits
0

Det måste vara hona, och kelig! men måste vara jätte kelig

Chikuma
0

#12 Vart finns du? Vadär det för kaninunge du vill ha sällskap till dvs kön, ålder osv? Någon speciel ras du är ute efter?

Rabbits
0

Jag finns i sjöbo, Jag vill ha en jätte>Jätte Kelig Hona, måste vara hona, Och liksom kvittar Vilken ras? och färg kvittar också

Chikuma
0

#14 Vart ligger sjöbo?

Rabbits
0

PaatyyyyPaalm en fråga din hona för 100kr, som är hos natalie, hon med en lillebror som heter linus stömbeck? eller för vi är grannar med dem iallafall på vilket sätt är hon kelig eller icke kelig på vilket sätt

PaaatyPalm
0

Okee. Har tuvärr bara hanen som är helt underbart kelig. Honan har ett hon temprament.

20 årig djurgalen moder* 

Rabbits
0

Men kan hon bitas eller hur är hon? förklara mer detaljrikt ?

PaaatyPalm
0

#16 hehe, nej hon bor utanför Vollsjö.

Asså jag vet inte hur hon är nu. Men tror hon har förbättras. men för ca 2 veckorsen, när jag hade henne så va hon så att skulle man ta upp henne och i buren va hon surr. Men har aldrig bitits. Men väl uppe i famnen är hon trevlig. Asså man kan klappa henne och så.

20 årig djurgalen moder* 

Rabbits
0

Men sprattlar hon när man bär henne?

PaaatyPalm
0

#20 nejdå .

20 årig djurgalen moder* 

Rabbits
0

ok då är jag nog fortfarande intresserad. måste bara prata lite med mina föreldrar och flörta lite så får vi se då, men ska gå och sova nu hejdå! MVH madde

PaaatyPalm
0

#22 okee. Men vill du veta mer färsk fakta om henne, hör med  jaaow det är hon som har henne för tillfället. Hör med henne om priset, vetinte om hon har tänkt att ändra det .

20 årig djurgalen moder* 

Mariiijah
0

Har 5 hermelinungar… som är pigga och keliga!

kastanjen
0

Jag har en teddylöwen hona, två år gammal. Supertrevlig, mkt lugn och fin.

Ska du ha kaninen bara till kel eller till hopp oxå?

mer info om henne på min hemsida www.kastanjen.dinstudio.se hon heter Dansa av lyktan