Ska å titta på rexar ;P
Fick höra av mamma att Hyndlas uppfödare hade vart å handlat(mamma jobbar på ICa),och att hon hade hälsat till mej och hade sagt att jag fick komma och kolla på hennes nya rexar om jag ville :D Så ska väll mejla/ringa å fråga när det passar sen också :)Har sett bilder på dom på hennes hemsida,dom är jättefina :D Ska bli kul å åka dit,man kan ju passa på att hälsa på Hyndlas föräldrar också,har aldrig sett en rex förut typ xD :D
kul :)
Tycker jag också ;P
Vad roligt!! =)
Åh, viltgula rexar är så underbara.
Not your mom, not your milk.
#4 Jo,jag har sett en viltgul rex på bild en gång ;P
Den ena jag ska kolla på är vit rödögd och den andra vet jag inte men kan kolla det senare ;)
Vad kul :)
Den andra är castor :D Eller vad det nu heter.. xD
Var där idag :D Fast hanen sprang å gömde sej,såg bara honan,hon var jättefin
Vad skoj :)
Fick höra nu nyss att du vart där då :) skriv hur det gick och vad du gjorde ^^ :D
Vad kul!
/ annaforsgren
#10 När jag kom fikade vi,sen gick vi ut till kaninerna :) Å 2 kaniner fick städat hos sej,en lejonhuvad dvv och en teddy dvv typ :) Teddy dvven gillar inte när man städar hos henne om hon är i buren så jag fick mysa med henne då ;P Medans kollade jag på rexhonan hon var jättesöt,vill ha en rex ;) Nästa helg får jag förmodligen se hanen också eftersom jag ska följa med hon som har dem på utställning,å han ska ställas ut :D Å det är fler rexar på utställningen också tror jag ;)

#12 Vad roligt! Rexar är för underbara<3
Mvh Sigrid