Kanin iFokus

Kanin

Etikett: köpes-säljes-transport
Läst 998 ggr
Tejoos
0

Fäbodens året-runt-bur

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Monteringsbar kaninbur på ben för året-runt-bruk. 10 bultar och 3 stag. Målad utvändigt, men kan behöva snyggas till med en ny strykning. Förzinkade metalldelar. Tryckimpregnerade ben. Utbytbar botten och sitthylla. Mått 110x63x91cm varav 35cm ben.

Nypris 845kr på www.faboden.se  Säljer vår för 400kr

Hämtas i Uppsala av köparen, vi kan inte tranportera den till dig.

[Niike]
0

putt

MarHai
0

vart bor du?

/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin

[Wera]
0

#2 Uppsala, står det (att den hämtas i)

MarHai
0

Jag menar lite mer exakt än uppsala. Uppsala är rätt stort ;)

/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin

Tejoos
0

Gamla Uppsala

Tejoos
0

Putt upp

Tejoos
0

Någon som är intresserad?

Kawaiih
0

putt ^^,
Millan har en sån där bur och dom är väldigt praktiska . =) Millan älskar sin sitthylla, den får ingen röra. Eller jag får röra den ibland om hon får nån godisbit i utbyte x)

Hanna, 22år, Uppsala
Hundsport - Ridning - Fotografering

Siggen
0

Kanske intresserad, behöver snart en till bur tills jag har byggt min tvåfackare som jag planerar att bygga :) Ska prata med mamma lite först, återkommer.

Mvh Sigrid

Tejoos
0

Kan sälja den för 350kr vid snabb affär.

Siggen
0

Får man med den här sitthyllan?

Mvh Sigrid

Siggen
0

Mamma tyckte det lät bra, pappsen med ;) Ingen annan före mig intresserad? Om inte så kan vi komma och hämta den i helgen om det passar för dig! :) Du kan pm:a mig om du vill, så kanske vi kan bestämma mer.. exakt :P

Mvh Sigrid

Tejoos
0

#12 Har pm:at dig nu!

Japp, sitthyllan finns till vänster i buren. Om du vill så kan du få med en till året-runt-bur på köpet. Inte lika bra som den här, men helt okej.

Tejoos
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här är bild på bur nr 2

RosaGosa
0

#14 vart ska dina söta balkongniner bo då?

Tejoos
0

#15 Dom bor så fint så Glad

De här två burarna har blivit över och står bara och tar upp plats i förrådet. Kommer en tjej och kikar på bur nummer 2 här i eftermiddag och Fäbodenburen är tingad av Siggen.

RosaGosa
0

#16 trodde först du sålt ninerna, därför jag frågade Glad

Tejoos
0

#17 Nejdå, Robban har bara tröttnat på att ha kaningrejer i hela förrådet. Köper ju största 55 liters med toa-lätt plus stora balar med hö och halm, så det blir lite fullt… Två stora burar på det och man kommer knappt in där Oskyldig

Siggen
0

Bur nr två, skulle den där tjejen ha den? Annars tror jag att vi skulle kunna ta den med, alltid bra med extra burar och vi har så mycket plats också, och snart så behöver jag kanske den också :P

Mvh Sigrid

Tejoos
0

#19  Nu hämtade de precis bur nr 2, men Fäbodens bur är din Siggen!

Siggen
0

Okej, men jag ska kanske bort på lördag, men det är inte säkert ännu, men jag återkommer om tider när vi kan komma! :)

Mvh Sigrid