Kanin iFokus

Kanin

Etikettköpes-säljes-transport
Läst 1192 ggr
[Wera]
0

Gossen, ev. till salu

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

P.g.a jag aldrig fått Gossens härstamningsbevis (väntat 3-4 månader, tror inte jag kommer få något) kommer jag ev. sälja Gossen, om jag hittar rätt hem, efter som jag inte vill avla på han om jag inte vet vad han bär på!

Han är hur snäll som hälst, man kan vdria och vända på han! Ingen pälsvård, dock kan det fastna t.ex. spån eller annat i "tjolen". han är en lejonhuvad dvärgvädur, brun zobel white! hur snäll och go som hälst. Kan vara lite elak mot vissa hanar (vissa inte, Nalle bråkar han med, men inte Calle, Camro eller Bambi). han bor just nu bredvid Chili och Bambi utan problem. Han är väldigt lugn, rymmer aldrig, om jag låter gården vara öppen smiter han inte 8bara om den står öppen en längre stund) men han är väldigt lätt att fånga in, tror han skulle kunna gå lös i gården någon gång (har han inte lös hemma efter som vi bor i skogen).

Vill ha 350kr, men kan diskuteras, priset är inte det vitigaste! han finns i Dalarna (mellan Rättvik och Edsbyn), men transport ordnar sig nästan alltid! Endast seirösa tack! Ser hälst att han kommer till ett varaktigt hem där han får kel och gos, och får komma ut så ofta som möjligt!

[Wera]
0

Putt :)

[Wera]
0

Puttiliputt :D

[Wera]
0

Puttar! Endast till kel dåe ;) Kommer sätta in annons på blocket också. www.berggrenskaniner.se.nu

[Wera]
0

Putt! Hjälp gärna till med att putta (A)

Veero
0

putt

ciss
0

Vars är han köpt?

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

[Wera]
0

#6 Djurmagazinet (först hade jag inte alls tänkt avla på han/ta en kull, efter som jag tänkte ha han som kel) men efter som tycker om hans huvud och vill få fram det på några ungar funderade jag på att ta kull på han och djurmagazinet får de flesta av sina lejonhuvade dävrgvädurar från en "uppfödare" i Mora… och dom brukar ha härstamningsbevis och de sa att jag skulle få det när det hade kommit men ja det verkar aldrig komma :( Men jag kanske ska ringa dit och fråga efter uppfödarens nummer ^^

[Wera]
0

Putt :) <3

Jordgubbsgodis
0

Gud vilken söting! putt

[Wera]
0

#9 Tack :)

[Wera]
0

Puttar ;) <3

Michiis
0

SÅKLART SKA MAN KÖPA HAN <333 SÖTAST!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

// Michis

[Wera]
0

#12 Ja :) vrf vill inte du ha han då? ;D Om Nina flyttar (elr Zhakita) så har du ju plats ^^

[Wera]
0

Puttar :):)

[Wera]
0

Putt, han kan fås till Stockholm, om några dagar, Uppsala, kanske Mariestad… (?) ev. Borlänge elr Gävle, han kan dessutom fås om en månad (kanske en och ½ månad) till Malung, Norge (Oslo) och lite andra platser ^_^

[Wera]
0

Putt, 300:-

[Wera]
0

Putt :):) <33

[Wera]
0

PUTT.

Ska nog fota på han senare idag och lägga in nya bilder.

Michiis
0

Här är en bild på Gossen (; Han är så söt sådet inte är klokt !!
<33

// Michis

[Wera]
0

Puttar för älskot <3 Mys mys ! Det blev inga nya bilder på han men nu i helgen eller i kväll ska jag fota bilder på burarna till hemsidan så då fotar jag nog på han samtidigt :D

[Wera]
0

Nya bilder nu, inte så bra bilder >.< Men han poserade fint!

[Wera]
0

Han har ett brett "maffigt" huvud tycker jag :) runt och fint! <3

[Wera]
0

<33 Han har en möörk stor fläck på ryggen bara, och ljusa sidor, vet inte om det är för solen/sol blek elr nå. För han såg inte ut så när jag fick hem han och då hade han bott inne.

Jojsan
0

Gud vad vacker han är… Alldeles underbart söt :O <3 Hoppas han får ett bra hem!

[Wera]
0

#24 Tack :D Det hoppas jag också <33

[Wera]
0

En till bild, fast på bilden har han röda ögon, p.g.a blixten!

JBFFJ
0

PUUUUUUTT!!!!!!!!!

[Wera]
0

#27 Tack :)

[Wera]
0

Puttar!

[Wera]
0

Ska göra en ny tråd om han till salu efter som jag ska skriva lite nytt annat och nytt, desutom blev det hät trådne så rörig med allt puttande XD hihi Om det är OK ?

Isåfall.. kan trådne tas bort elr bara strunta i den.

Caroob
0

Gossen ska få komma till mig :) Undrar om du har fler bilder Wera? Vid tid o lust kan du gärna skicka mig lite bilder om du har. Tack!