Vilken färg på sele?
Jag ska köpa en ny sele åt Bebbe eftersom den jag har till henne är för stor (Cassies gamla). Jag vet att hon säkert kommer växa in i den men jag vill börja vänja henne vid sele nu :)
Vilken färg? tycker ni hon ska ha på selen? Den som är för stor är rosa, så den kommer hon nog få senare om den kommer passa senare dvs.
Lägger in en bild så ni får se hur hon ser ut ^^

vit? :)
Hanna, 22år, Uppsala
Hundsport - Ridning - Fotografering
Det har jag inte ens tänkt på.. Men det kanske skulle passa.. Hmm.. Men smuts och damm kanske syns rätt bra på den..? ^^
Fläck, blomma eller joker från rabb-it! =)

#2 ljusgrå? :D
Hanna, 22år, Uppsala
Blommigt på japaner är skitsnyggt! :)
Har ett blommigt själv till min japan.
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com
Jag vill helst ha en enfärgad, fast har faktiskt funderat på joker från rabb-it.. Men hellre enfärgad. Vill att selen ska passa ihop med en rutig eller randig rosett (svart/vit, rosa/vit, rosa/svart eller liknande)
#4 Kanske..
Om jag hittar någon som säljer en rosa/svart eller rosa/vit rutig eller randig rosett skulle nog grått vara ganska snyggt till det.. Eller vad tycker ni? :)
#6 Skulle vara snyggt med en grå sele och sen en rosett som går i grått och någon annan färg =)
#7 Jo, det skulle nog vara snyggt ^^
Ge mig gärna förslag på en färg på en sele och en färg/flera färger på en rosett (rosetten ska sitta på selen) :)

Blå (:
Målar och ritar porträtt på beställning.
Gör även armband och kaninselar.
Priser och info:
http://lans.blogg.se/tillsalu/
Mina auktioner på tradera:
http://www.tradera.com/finding.mvc/itemlisting?ftgnr=1175999
Purpur, är snyggast till henne enligt mig.
Not your mom, not your milk.
Hmm… Nja :P Vad sägs om brun? Alltså typ chokladbrun..? :)
I så fall skulle väl en svart och vit rosett passa till det..?

#11 det skulle va super =D
Hanna, 22år, Uppsala
#12 :D
Tänkte inte ens på brun först för jag har inte sett någon som säljer en brun sele.. Men sen när jag kom på det så, jag tror det kommer passa jättebra på henne! :)
Ljusgul, Har själv en ljus gul sele från Libraartic till Zoie och hon är japantecknad :)