Kanin iFokus

Kanin

Etikettallmänt
Läst 449 ggr
PaaatyPalm
0

Kyrkeliden's Smooth Criminal

Nu är hon miin :)

Allt började med att jag i ca 1 månad kollat in annonsen på zoonen ( av någon vana kollar jag alltid om det kommit in nya djur i skåne där ) Och blev helt förtjust i föräldrarna. Och i söndags va jag inne på sidan igen och kollade och såg denna underbara Blåa tanen <3 Allt fall på plats, hon va blå som är min älsklingsfärg, hon var hare och jag älskar deras utseende <3, och sedan att hon kunde eller skulle kunna hoppa. Så jag mejla henne och vi pratade smått där och i tisdags bestämde vi ganska snappt typ kl 9 på kvällen att hon skulle komma hit med henne. och som gjort så kom hom med BUSS kl 5 på onsdagen. Va as nervös och visste inte om jag skulle ta henne eller inte, iomed att hon va en hare och dom värkar ha ett temprament. Men iallfall så hade hon med sig mamman ochså så vi satt på busstationen med henne och mamman, och hon är så cool, helt otroligt nyfiken. Hon reagerade inte äns när bussarna köpde 2 meter ifrån oss! Men ja iallfall så bestämde jag mej för att ta henne :P , Får se hur det blir med det där "harbeteendet" och ja då får jag avgöra i den stunden hur det blir. Men just nu är jag förälskad! Hadde hon ute idag i hagen. Fixade 3 nya hagar idag också ^^ . Men ja iallfall så är on otroligt nyfiken, ska alltis sitta i knät och inte det minsta rädd :P!!! Namn är ännu inte helt bestämt, eventuellt blir det Bella :)

Jag är käär <3!

20 årig djurgalen moder* 

Www.windsoropalm.weebly.com

PaaatyPalm
0

För mer bilder kan ni snart kolla in min hemsida.

www.freewebs.com/paaatypalm

20 årig djurgalen moder* 

Denna kommentar har tagits bort.
Christinen
0

Fiiin!

[Niike]
0

Vad roligt ! Hon är sjukt söt =)

Taci
0

Åh, så jäääkla söt :)

PaaatyPalm
0

#3,4 & 5 ja hellerhurr ^^ , hon är helt otroligt underbart sööt ^^

20 årig djurgalen moder* 

Sashhi
0

Helt sjukt söt ! <3

Not your mom, not your milk.

PaaatyPalm
0

#7 eller hur ^^

20 årig djurgalen moder* 

aliciia
0

kan inte se bilder :( men harar är (Y)(L)

PaaatyPalm
0

#9 :( , ja eller hur är de, älskar derad utseende <3<3

20 årig djurgalen moder* 

Jojsan
0

Vad söt! Hoppas det går bra med henne :)

galaxens
0

Jätte söt :) Hoppas allt går bra med henne..

Ps: Har en massa snygga hopp-bilder på lingon från Öved-tävlingen om vill ha! Bara att maila mig i så fall. Du kan se dem på bdb. Heter kaninbilder där.
Cassandra.Bergqvist@tele2.se

PaaatyPalm
0

#12 tack :) , vaa. dom MÅSTE du skicka :P !

20 årig djurgalen moder*