Burinredning till frasse?
Jag behöver tips? på vad jag kan inreda Maximus bur med! De andra tycker mycket om tunnlar (såna katt tunnlar) men Maximus är för stor för dem.
I nuläge har han bara en sitthylla med halm under, toalådor, en rottingkorg med halm i att gosa i och vedträn. Förutom matskål, vattenflaska och höhäck förstås!
Vad kan man ha för inredning till en bamsing?
Hur stor bur har du?
Hos Alpha har jag varit dålig med att inreda, ska ta tag i det någon dag och fixa lite roligare eftersom jag har väldigt stor yta att möblera på också.
Just nu finns 1 hus, 1 uppochned vänd "back", två skivor lutade mot väggen så det blir som ett kryp-in.
Tänkte lägga in någon stor, tjock gren, tunnel och stora barkbitar. Även något mer att sitta på, kanske lägga in en gammal stol..
Men jag skulle också behöva lite inspiration :-)
jaaa, med alla dina ideér så har jag nog liten bur *fniss*
Den är iaf ca 240cm x 120cm
Vad tänkte du ha för typ av tunnel? Maximus får som sagt inte plats i vanliga kattunnlar. I så fall får han bokstavligt åla fram i den och det ger han sig inte in på *s*
Hmm… man kanske kunde bygga en "övervåning" så får han ännu lite mer yta… också fixa en trapp eller två ner från den…
Men en tunnel hade ju varit roligt… eller nån gigantiskt stock, men vart tusan fixar man det?
#2 Hahah =) Jag vet inte riktigt vad jag tänkte mig för tunnel faktiskt.. Men jag tror Alpha får plats i min katt-tunnel iaf. Minns jag inte helt fel låg hon där inne och vilade på kaninträffen ;-)
Du kan ju göra som en stooor sitthylla kanske..
Stockar finns i skogen, hiihi! Jag ska gå ut en sväng nån dag och kika lite om jag hittar något.. Tur man bor i skogen ;-)