Hjälp snälla hjälp!
min kanin Teddy satt idag lungt och tryggt i sin Hage medans jag saatt på sidan och kolla på honom, mamma hade ställt upp dynor på kanten , för teddy gillar att springa under dom, plötsligt såg jag hur han drog ut trådar ur knapparna på dynan, (dynans knappar var gjorda i ungefär två centimeter långa trådar och ca 3 mm breda.
kaninen hann äta två trådar som försvann i ett naffs innan jag hann stoppa honom, teddy betedde sig som vanligt även fast han ätit trådarna men sen när jag skulle lyfta upp honom och jag böjde mej ner hörde jag hur det pep två gånger när han andades! kan detta ha nåt med trådarna att göra!! sen pep det inge mer men är det farligt?, det är dock inte detta jag oroar mej mest för utan att trådarna ska sätta stopp i magen på honom och att han inte kan bajsa ut dom! jag har hört att hår kan lägga sig som en boll som sätter stopp i magen om det blir för mycket, så hur blir det då med dom här två ganska tjocka och långa trådarna, snälla hjälp mej, måste jag upsöka veterinär? :(
Du kan ju ringa och höra med vet. och kolla vad dom tycker!

Säger som Niike, ring till vet och hör med dem. Håll kaninen under uppsyn, sålänge h*n inte verkar må dåligt är det inte akut.
the vanity, it becomes insanity

Kaninen beter sig helt och hållet som vanligt, det jag är orolig för är att det kommer räknas som hår och kanske täppa till i magen, för dom där trådarna är jag nog i alla fall helt säker på att dom inte går att smälta, men tror ni inte att han kan bajsa ut hela trådarna?
det känns liksom inte som att det är nån idee att göra nåt större av det ännu eftersom att han beter sig som vanligt :/