Kaninhona önskas köpa
Önskar köpa en ung kaninhona, i Sörmland med omnejd. Manteltecknad eller rysstecknad. Dvärgvädur eller Dvärgvädurslöwen eller ev korsning av dessa. Behöver inte ha stamtavla då hon ej kommer ställas ut men ska vara efter friska och sunda föräldrar!
Till livslångt hem där hon kommer vara innekanin men med möjlighet att få springa fritt inne varje dag + vara ute i Hage på sommaren. Jag har stor kaninvana då jag haft kaniner i 16 år av mitt liv.
Har du kaninen jag söker, hör gärna av dig!
Mvh Frida

Putt
Även om ni själva inte har kaninungar till salu, tipsa mig gärna om ni vet någon som har det…!
Har en kaninhona som är efter 2 väldigt sunda och trevliga föräldrar.
MEN, hon är inte mantel/ryss, utan wienertecknad (syns knappt) och finns i Dalarna.
Transport brukar visserligen kunna ordnas.
Bild på henne och info finns i min tråd "Blance & Titti söker hem".
Michiiis på KIF har dvärgvädurs honor, två stycken. Dock är dom viltgråa. Finns i Dalarna men transport ordnas ju. Dom har stamtavla och är utställda. En är 4.5 månader och den andre är mamman som är 1 år.

#2, 3 Säkert jättemysiga kaniner, men har länge drömt om en fin manteltecknad eller ev rysstecknad så det ska vara något väldigt speciell kanin med någon annan teckning om jag verkligen ska fastna vid den.
Någon som vet om det kommer hållas några kaninutställningar runt Eskilstuna-trakten inom snar framtid?? Där kanske jag kan få napp..? 
#4 Clariiz här på kif, har en rysstecknad hane, som hon ska bara nu i höst :)

Jag har en lejonhuvad hona som jag verkligen vill att någon bra person ska ta. Hon är dock någon färg som jag inte vet vad man ska
kalla den, det ser ut som att man har slippt cola på henne
Hör av dig om är intresserad, kan snart inte ha kvar henne.
#6 Av vad jag såg på bilden i din tråd är hon zobel brun, och jätteläcker ;)

#6 På din sida stod det att du bodde i Piteå.. Liiiite långt att åka tyvärr…
Letar fortfarande efter drömkaninen! Någon??

Jag föder upp Dvärgvädurslöwen och bor mellan Enköping och Strängnäs.
Dock har jag inte din önskekanin för tillfället. Förhoppningsvis kommer det att födas ungar nästa vecka. Mamman är vit (wienetrecknat bakåt) och pappan blå järnchinchilla.
I vår kommer en viltgul mantlad hona att paras med en enfärgad. Då väntas mantlade dvärgvädurslöwen!