Kastrerad kanin säljes
Min lilla Milton ska säljas om han hittar ett bra hem :)
Han är född 23/12-07
Milton är kastrerad.
Han säljes pga personliga själ och om du är seriöst intresserad eller har andra frågor så kan du höra av dig via pm eller:
melj : katharinalundberg@hotmail.com
tel: 0738459069
pris: 300kr

putt

putt
Vart finns han ?:)
Mvh Fijah!
Fridamanheij.blogg.se

Han finns i Tierp :)

putt, finns de verkligen ingen intresserad?
han är såå söt ^^

Ja de är han :) Och han kanske blir din om allt går som de ska :P
Jätte söt :) Finns säkert någon som vill ha han, jag vill men satsar på hermelin ;)

Okej va synd då :( Vore de inte lite kul med en lite dvv oxå? ;)
Varifrån är han ? Djuraffär, uppfödare ? Inte intresserad, men kanske bra att veta. :)
Not your mom, not your milk.

Gud så fin han är,
Skulle han inte varit kastrerad skulle jag tatt han!

åå om jag visste att mina föäldrar inte skulle få tok jupp på mig så skulel han nog säkert passa bra ihop med min Ljonhuvade flicka …

#10 Han är hemuppfödd av en kompis :)
#11 Hehe :P
#12 Ibland är föräldrar bara i vägen :P
Putt <3

#tack Malin :) De ser ut att behövas, de går inte så bra dehär :P
#15 Vilken sötnos ^^

Putt för Milton som vill ha ett hem :)

putt!

putt

Putt!!

putt

Måste säga att jag är jäkligt sugen på att ta honom…Min lilla flicka ser så ledsen ut där hon sitter i buren ensam….

De är bara att säga till :) Du kan få testa o se om dom går ihop. du bodde väll typ i storvreta så de är ju inte så långt :P
vad söt han är !

#24 Ja han är jättesöt :)

bor i skyttorp…vet inte vad päronen skulle säga bara… men jag anser att hon skulle bli lyckligar med en kompis

#26 De är ju ännu närmre :) Okej men prata med dom och hör av dig sen hur de blir :) Jag lovar att du får ta hem honom och prova sätta ihop dom så att du inte får en extra kanin sen som du inte har nån stans att göra av :P

#27 ska testa…just nu har det hänt en massa dåliga saker så jag vill inte ta upp det just nu om du har tid att vänta…Våran lilla häst skadade sig och opererade bort ögat igår så vi är lite spända allihopa…

#28 Ja men säg till sen när du vet :) De verkar ändå inte vara nån annan som är intresserad så han finns nog kvar :P
Jätte söt kanin ! <33
// Michis

#30 Tack så mkt :)

putt

putt

putt!

putt
Putt

För alla intresserade så har Milton äntligen fått ett nytt hem och jag tror de blir toppen för honom. Han är påväg hem dit nu, har precis lämnat iväg honom. Han kommer att få bo med en liten tjej så han får de sällskap som jag ville att han skulle få av min kanin, synd nog så funkade inte de :(
De va mkt lättare att lämna iväg honom än vad jag hade trott, jag trodde jag skulle böla o vägra ge ifrån mig honom :) Men allt kändes så rätt så de gick jättebra :)
Vad skönt att allt känns rätt o bra :)

Aa verkligen :) Jag kände mig som en idiot för att jag sålde honom, jag tog ju faktiskt risken när jag skaffade honom att han kanske inte skulle gå ihop med min andra. Men jag tror de blev bäst såhär, dom blev lite stressade av varandra oxå tror jag, t.ex om milton är ute o skuttar i lägenheten så blir melvin helt tokig o kastar sig runt i buren o dom vill ju bara slåss hela tin verkar de som. Så de blev nog bäst såhär :) Funderar på att skaffa en hona till melvin istället, fast inte just nu då :P Kanske om ett halvår/år.
Åh vad härligt att höra, hoppas han blir lycklig och älskad i sin nya familj!

#40 Ja de hoppas jag att han blir :) Hur gåre med din nya då? :P
#41 Jag säger bara så här… Jag är kär! 

#42 Va bra :)