Kanin iFokus

Kanin

Etikett: utanför-ämnet-ot
Läst 416 ggr
eliden
0

Kan man göra så? :P

Ska ev. köpa en bur av mocchino här på fokus :) men problemet är skjus. Hon bor i knivsta och jag i Gävle. Tror ni man kan sätta buren på ett tåg hit och så tar jag den från tåget när den kommer till gävle? haha, låter kanske lite konstigt men :P har ni elr vet ni någon som har gjort det? gick det bra? :)

[Wera]
0

Bussgoods då XD Jag åkte och hämtade en kanin med en inne bur med buss ^^

eliden
0

#1 ok :P Men de är ju att buren är 150 lång :P blir nog lite trångt ^^ haha :P

Clariiz
0

Ring och fråga? :)

Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

eliden
0

#3 skickade ett mail till dom nyss :) men får väl inte svar förns imon ;)

[Wera]
0

#2 Inte alls? Dom har ju som ett bagage under bussen typ… fick plats min bur (100x50x50) och det var mkt mer plats över!

eliden
0

#5 Jaha, jag tänkte mig en sånhära "vanlig" buss. Om man åker en sån buss får den ju plats :) Men hur ofta går såna bussar då? Åkte du och hämta buren i en sådan buss och sen tillbax? Elr la säljaren den på bussen som skulle dit du bodde? :)

[Wera]
0

#6 Det är en "vanlig buss" alla ordenarie (stavning?) bussar jag åker med har iaf. sådant bagage, och så har också endel en slags annat bagage utrymme längs bak på bussen, de är bara vissa bussar (då står det "buss goods" på). Men jag vet inte om det åker sånna bussar i stan? Men iaf. har vanliga bussar här hos mig sådant bagage utrymme (dalarna). men tror inte det fins det i t.ex. Göteborg elr Stockholm.

eliden
0

Okok, men "vanliga" bussar menar jag såna man åker på stan med. Dom har inge bagage utrymme. Men det finns bussar vid våran tågstation som har bagage utrymme. Men vet inte riktigt var dom går :) Men skickade säljaren buren till dig med buss elr hämtade du buren med buss?

[Wera]
0

#8 jag hämtade buren ^^

Tina-A
0

Hur går det för buren?

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Tejoos
0

Den där buren har jag också försökt köpa, lycka till i alla fall!

eliden
0

# Jadu, jag ska försöka få mamma elr pappa att skjusa mig dit :P Får se om dom orkar och vill :P

#Jasså, ok :) tacktack!