Saker i Hagen
Vad har ni för saker i hagen ?
tex. en tunnel ^^
Jag har ;
ett hus
en tunnel
en rullande leksak
en uppochnervänd hink
en träbom
skriv gärna tex. "Einars hage;" å sen kanske "Puttes hage;"
Jag har saker som dom kan utforska, stenar t.e.x :)
Jag har:
- kattunnel
- hyllor på ben
- tunna att hoppa upp på
- hinder
- tunnel/bro
Jag har väldigt många hagar.. men jag har stenar, krukor, hinkar, stubbar, stora kvistar, hinder, tegelstenar osv :)
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com
i min nya hade ska jag ha tunnlar, små hus, hinder, tegelstenar, tuggleksaker, kvistar och mycket mer =) hagen är jättestor så det ryms mycket!
Stenar, tjocka grenar, kvistar, kattunnel, brädbit, stora barkbitar mm :)
Jag har bara en "godis boll" och ett rör, till Nalle, Till my och Mumin har jag bara tegel stenar XD och till Gossen har jag tegel stenar, hans bur och så finns det som en "kulle" under hans bur (en ganska liten). Hade förut ett pall till han.
Jag har bara ett stort hus för vind- och regnskydd, och lite grenar. Mina kaniner gillar stora ytor ;)

Sverige:
Stenar
Tunnel
Pall
Stubbe
Pinnar
Och sen i mitt nya hem kommer de att gå lösa på tomten så det blir allt ovan + blomrabbatter och krukor m.m och mycket större.

Vad använder ni som tunnel :O?

Stenar
Grenar
Jordhög
Låda
:)
Bor i ett bostadsområde och får inte ha särskilt mkt saker i hagen :/. Men brukar ha:
Tunnel
Boll
Hink
Mat o vatten
Muffin
;)
Emma
Har många hagar med oftast brukar det finnas:
Tunnel
Paraply
Boll
Pinnar
Kanin ;D
#10 Kattunnel, jag köpte min på Rusta - superbra!
#17 samma här :). Typ 69 kr, billig och superbra. Muffin uppskattar det :)
Emma
#10 Katttunnel, Köpt på Ikea, billig, men den är ganska kort, ca 1 meter lång ^^
Spökes: Tunnel, upp och nervänd hink, björkstubbe.
Irmas: Hus, grenar.
Hiroshi: Björkstubbe.
Not your mom, not your milk.

#17-19 tackar tackar!!
#19 Jag hittar inte tunneln på hemsidan..
Mina kanin honor springer alla runt på hela baksidan som vi satt staket på. Där finns stubbar, stockar, pallar, buskar, jord att gräva i, tunnlar, små hinder att hoppa, samt att alla burar står öppna så det är fritt fram att gå "hem" när det passar.
Hanarna får springa runt på samma yta men en i taget :)