Söker nya kärleksfulla hem!
Mumrik
Svart lejonhuvad dvärgvädur. född den 23 december 07 alltså ungefär ett ½ år. Super go å mysig kanin, gör alla sina behov i en kattlåda i buren. skulle fungera utmärkt som frigående kanin
Nova
Blå dvärgvädur född augusti 07 alltså snart ett år. Haft en kull på 3 friska krya ungar med ett underbart temperament! Hon vill ha otroligt mycket kärlek! fungerar med hanar samt med de felsta honor.
Troja
har fina små blå ögon med en päls vit som snö! Är öronmärkt och har stamtavla. född i februari 07 så hon är lite mer än ett år. Har en underbar personlighet. Älskar att springa men även att slappa på magen i buren..
De säljs för att jag känner att jag inte har den tiden de kräver och ska ha! Dom finns under sommaren i söderhamn(Hälsingland) där mina föräldrar bor på lite grönbete.. På vintern finns dom här i Uppsala. Vid ev köp kan de fraktas till Uppsala. leverans via e4 mellan uppsala - Söderhamn fungerar också. Men de säljs endast till ett bra hem!
vid intresse mejla på
Gogge.nilsson@hotmail.com så kommer vi överens om ett pris!
Har även ngr inneburar i olika storlekar som kan säljas med kaninerna!
Mvh Johanna

putt
Jag såg dem på blocket :D Såå vackra…<3
Med vänlig hälsning,
Jenny

Så söta! :) Önskar att jag fick köpa fler kaniner, men ska ha ungar istället :P

putt

Troja var ju superfin.
Putt putt
Jätte fina

Tror du att transport kan fixas till norra sverige? Är verkligen förtjust i Troja.
#11: Kolla på djurtransport.ifokus.se
Det brukar oftast gå och fixa :)
När jag ändå håller på och skriver måste jag påpeka att Mumrik påminner om min kaninis rätt så rejält :-)
Försök att hålla tråden ren från onödiga kommentarer. Det är en annons för de som är INTRESSERADE att köpa kaninen. Skriver bara det här. Ursäkta..

#12 vill bara försäkra mig om att hon ev är villig att skicka henne så långt :)
#13: onödiga kommentarer? De flesta försöker ju bara hjälpa till lite (:
alla kaniner är jättefina, dom blir nog sålda snabbt :) hade gärna köpt en om det inte vore så att jag ska skaffa två marsvin (:
#15 Det är okej att hjälpa till att putta upp tråden, men "Söt, men jag kan inte ta någon av dem" är ingen hjälp. TItta på tråden Onödiga kommentarer och läs vad sajtvärdarna har skrivit.

*puttar upp tråden!* Hoppas att dom kommer till bra hem! (hoppas att du inte tar detta som en onödig kommentar!)

#11 vart bor du då? på ngt sätt kan det alltid ordnas!:) Ni får gärna kommentera med "onödiga" kommentarer. de hj'klper bara annonsen att puttas upP!:P

#18 Jag bor i luleå så det är ju väldigt långt. Men jag söker efter en lejonhuvad hona att avla på :)
Å Nove är så söt. Har hon stamtavla eller h-bevis?

ja hon är bra söt! hennes föräldrar har stam, tyvärr är hon inte öron märkt då ja endast haft henne som sällskap.. härstamninsbevis har hon. hon kommer från Fäboden!