hur många kaniner?
hur många kaniner hinner du med o ha? För jag börjar 9:an nu och är helt spänd och orolig på hur många kaniner jag kommer kunna hinna med :/ Eller ja jag har ju inte så många 3st. och det kommer jag ju hinna med.
Men ja frågan: Vilken klass går du i och hur många kaniner har du ?
20 årig djurgalen moder*
Www.windsoropalm.weebly.com
Jag börjar 9:an och har 5 kaniner.
Jag sköter även två marsvin själv, och hjälper till med katter, får och höns.
Början 8:an och har nu 13 kaniner. Varav 6 är ungar på snart 5 veckor, och 5 av dom ska säljas.
Jag hinner med dem bra tycker jag :) Dock har jag även häst nu denna vintern, men tid har jag :)
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com
Börjar 3:an på gymnasiet och har 4 kaniner, det funkar bra :)
- Mvh Emma
Börjar 8:an och har 1 kanin :) det går bra :)
Börjar 7:an och har 3 kaniner :) Går bra.
Börjar tredje och sista året på gymnasiet. Har runt trettio kaniner.
Visst är det tungt och jobbigt vissa dagar, speciellt på vintern, men det så såå värt det.
/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin

Jag börjar 7:an och har två kaniner (och en hund) :)
Jag ska börja 1:an på gymnasiet.
och jag har 7 vuxna kaniner, men ska sälja en och spara två ungar så när alla bebisar har flyttat så kommer jag ha 8 kaniner här hemma, men ev kommer det nån ny i höst också.
Tyckte det funkade bra i 9an, så jag tror inte det blir några problem i höst heller :)
Sajtvärd för Australian Shepherd.ifokus!
Jag ska börja 7:an och har 3 kaniner. Jag tycker jag hinner med bra. Hjälper även till med resten av djuren vi har. (går ut med hunden, matar katterna etc) Jag har även tid med att rida och dansa minst 8 timmar i veckan.

Jag börjar 7:an och har 3 kaniner, en till på ingång. Jag har även 4 ungar kvar som snart ska iväg!
Men jag skulle nog hinna med 5-6 stycken. Men fler än det vill jag inte ha! För dom kräver ju mycket tid och kärlek dom där snuttarna <3
Jag börjar i åttonde klass i högstadiet och har tre kaniner (och en egen hund). :) - Förhoppningsvis en till snart. ;) Funkar hur bra som helst, eftersom kaninerna är i stort sett min enda hobby (förutom fotograferingen). :)
Med vänliga hälsningar, Sanna Johansson
Besök gärna min blogg :)

jag har en kanin ska börja sjuan har även tre sköldpaddor :)

Nu går jag visserligen inte i skolan men jag jobbar, har två barn, man, hund, katt, höns och för tillfället 5kaniner (kommer att utöka). Har fullt upp på dagarna med alla barnens aktiviteter som fotboll, brottning, ridning, simning, gymnastik, dagis och öppna förskolan mm. Tycker det är skönt att ha kaninerna att dra mig undan till på kvällen, det är avkoppling för mig!

Jag börjar 9:an och har just 9 kaniner men ska köpa en till i september och det går bra :D
Jag ska börja 7:an och har 2 kaniner,tror det kommer gå bra,skaffa den ena nu i sommar!

3an på gymnasiet går i en annan stad och kommer hem vid 6… just nu har jag 4 kaniner och det funkar bra men jag hinner inte med nått annat än kaninerna när man kommer hem..

2an på G. Har för tillfället tre kaniner och 3 ungar men ska troligtvis köpa en till lh hona. Sen så har jag ju 2 katter och håller på med hästar också. Men kaninerna hinner jag med utan problem :) Har man bara intresset så;P
Jag har 2 kaniner, 2 marsvin å 5 chinchillor, totalt är det 4 burar ;)
Å jag ska börj sista året på gymnasiet å det e ingen tvekan om att jag inte ska hinna med dom ;) Dock får dom kanske lite tråkigar vardagar bara :P
Ska börja 7:an, och tre kaniner hinner jag verkligen med. :) Jag tycker att 5 skulle vara ungefär lagom. ^^
Not your mom, not your milk.
Pluggar på universitet och har tre kaniner (och en hund). Hinner med djuren men inte skolan :P Nejmen nog hinner jag väl med den också, fast det är ju lite jobbigt att plugga när man kan vara med djuren och sånt istället.. Egentligen är det nog kanske KIF som man borde dra ner på om nåt ;)

jag har 3 kaniner & ska börja 5an :P
Jag går ju visserligen inte i skolan nu och kommer mest va hemma i höst.
Men innan sommaren gick jag i trean och hade då 4:a kaniner. Det hant jag med utan större problem. Man får bara bestämma vad man vill lägga sin tid på och vad som ska prioriteras först.
Jag jobbar, o har tre kaniner (o en råtta o en hamster). Hinner med dom alldeles utmärkt. Dock skulle en till nog vara max.
Jag ska börja 9:an nu om en vecka :) Har 4 kaniner men kommer troligen 2 till.. och jag vet att jag kommer ha tid för vår skola får aldrig läxor :D Istället jobbar vi våra läxor på teamus arbeten på lektionerna. Och plugga till proven gör jag på bussen på morgonen (för jag åker buss i 1 timma) och så pluggar jag till proven på kvällen precis innan jag sommnar + på bussen påvägen hem (ca 30-40 min). Men jag har häst nu också, jag hade "bara" 2 kaniner i vintras + min häst och jag hann, men min häst flyttar antingen nästa vecka till fodervärd för att senare säljas eller så kommer han flytta till en familj om ett par veckor, så hästen kommer jag inte ha kvar!
Jag hade även katt i vintras men hon har flyttat. Visserligen kommer jag ha ansvar för min mosters hund i höst/vinter de kommande 2 åren. Men Veronica häjlper till, och hon kommer även ha en hundvalp fårn Spanien i höst så.. :) Men Veronivcas häst flyttar också.
Ska börja åttan, och har 4st kaniner :)
Jag har mycket tid med dom :P
// Michis

Jag börjar 6.an den 25augusti :P å har två kaniner men hinner med måååååånga fler de vet jag för har haft fler kaniner än 2engång när jag gick i 5.an :) å de funkade :) fast nu får jag inte ha fler än 2 kaniner, ''/ bara kullar om jag säljer alla ungarna ''/ :)

Jag börjar 2:an i gymnasiet och har 5kaniner,
fungerar utmärkt och har gott om tid till allt.
Jag ska börja 7:an och har 1 kanin kanske en till till nästa år. 3 gerbiler, och hjäpler till med ödlan och katten. Och sen så spelar jag fotboll också. Och tkr det går ganska bra.
Jag börjar gymnasiet nu och har 7 kaniner (antagligen 8 snart), och jag är inte orolig fast jag ska skaffa häst nu också.
Kan tillägga på #2 att jag även har (förutom häst och kaninerna) 2 hundar och 4 katter.
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com
Jag ska börja 8:an och har fyra kaniner och det har funkat bra.
Tror jag skulle kunna ha och hinna med sex kaniner, kanske sju.

Jag börjar 7:an och har 1 kanin.
Funkar finfint.
Börjar 8:an och har 8 kaniner funkar nog bra har mkt tid över har bara en fritids aktivitet nästan…skulle hinna med 10 men mamma says stopp! :P

Två kaniner och en hund har jag och skall börja andra året på en 5,5-årig högskoleutbildning. När jag gick i nian red jag och skötte om tre hästar om dagen, så tre kaniner bör inte vara något problem.
Börjar i 6:an och har 2 kaniner ;) Pluss 2 hamstar en hund, en häst :P
/ Emma
Kolla in min blogg, väluppdaterad och högt rankad hästblogg- http://enallroundryttare.blogg.se !

i 8:an hade jag en hund, 1 kanin & 10 råttor. Nu när jag ska börja 9:an har jag en hund, 4 kaniner & 13 råttor.
20 årig djurgalen moder*
Www.windsoropalm.weebly.com

Jag pluggar på högskola, nu till hösten till och med två program samtidigt. Jag har två kaniner och det kommer nog inte vara så stort problem med tiden, men det beror ju på hur man prioriterar sin tid också :)
Jag börjar 8:an och jag har en kanin, men funderar på att köpa en till eller flera :)
Mvh Fijah!
Fridamanheij.blogg.se

Jag har 9 kaniner, och ska börja 8:an.
Jag tycker att jag hinner med ganska bra. Visst.. vissa dagar kan det vara ganska jobbigt, när man har mycket läxor och så.
Men jag tycker att det fungerar ganska så bra :)

Jag går inte i någon klass. Jobbar 80% på ett jobb samt driver ett eget företag. Jag har 15 kaniner. Visst tar det tid, så jag försöker att inte hålla kaninantalet högre än så.
Jag har gått ut skolan och är för tillfället arbetslös så just nu har jag gott om tid till 2 kaniner (snart kanske även bebbar), 1 hund och 3 kattungar :)
borjar 8:an , har 3 kaniner, 2marsvin & 2 katter, pavag 1 eller 2 kaniner till : )

har snart 9 kaniner och ska börja 8an 3-4 av dom ska säljas

Börjar 7:an och har 5 kaniner
Börjar 9:an och har 1 kanin. Men det är min första så jag är inte så väldigt skicklig med kaniner och så. Men jag tror att jag kanske skulle ha hunnit med någon mer om jag velat.
Men hur många kaniner du kan ha beror på hur mycket tid du vill lägga ner på dem, på skolan och på andra fritidsaktiviteter.
Isabel Runneberger
www.isabel.webb.se
www.denimiella.blogg.se