Kanin iFokus

Kanin

Etikett: utanför-ämnet-ot
Läst 490 ggr
repekka94
0

Ot-åhh guud mitt hjärta =O

Sitter på sängen med datan alldeles brevid är det ett fönster lutar mig ut genom fönstret och kollar när jag kollar upp igen flyger det runt en svala i rummet jag håller typ på att svimma av förvåning den bara hade flugit över mitt huvud utan att jag märkte det fick ju en närmare chok när jag såg den fick typ panik och rusa ut ur rummet den flög ju in i mig och på mig och ahhhh Hemlis shiiit asså….

FijaahM
0

shiet  ;o ^^

Mvh Fijah! 
Fridamanheij.blogg.se

repekka94
0

det hände idag igen dom är fan imej nyfikna

sputtnick_plexus
0

Shiet ;O ^^

Em--ma
0

Ahh. SKulle fått hjärtinfark Tyst

/ Emma
Kolla in min blogg, väluppdaterad och högt rankad hästblogg- http://enallroundryttare.blogg.se !

Clariiz
0

Stackars lilla svala..

Den kom ut igen oskadd va? :) Så stackarn inte skadade sig!

Vi hade en fågel inne en gång, den var helt livrädd och flög in i fönster å sånt. Gud så rädd jag var. Tyckte så synd om den, när den flög in i fönstret för typ 3:e gången åkte den neråt. Den föll inte eller så men den "seglade" neråt. Då lyckades vi fånga den, kolla så den var okej och släppte ut den :)
Den klarade sig.

Jag är livrädd för fåglar, och allt annat (levande) som flyger. Men när sånt händer är jag bara rädd att dom ska skada sig!

Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

repekka94
0

nej då den flög ut

ElinLi
0

ett tips? om ni får in fåglar i rummet e att dra ner pasienerna ( stavning ) för då ser dom inte ut och kan därför inte skada sig genom att åka in fönstrerna :)

PaaatyPalm
0

okok :P , nu i sommar har typ 5-6 småfåglar flugit in i mitt stall xD

20 årig djurgalen moder* 

Www.windsoropalm.weebly.com

repekka94
0

ok bra ide då blir det ju mörkt och skönt åxå ^^

denisesalomonsson
0

shit :o ;D

haha, nu känner jag mig som en djurplågare men jag var faktiskt njätteliten, då fångade jag en fågel i en håv och tog in den och skulle typ mata den sen flög den in i fönstret och svimmade eller dog, jag minns inte var aslängesen så döm mig inte för jag var jätteliten :P stackarn :(

repekka94
0

#10 fångade åxå fåglar i håv när jag var liten men alla överlevde satte egen ring på dom för jag hade sett på tv att man skulle sätta en ring runt foten på fåglarna XD