Det ska fungera. Då är det något som är lite paj nämligen (blir det när det kommer en ny version såhär). Gå in på support.ifokus och fråga! Det ska komma upp en ruta med dina meddelanden utan konstigheter.
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Så äre det för mig också, ser att det står : Medelande 1 o när jag klickar är det inget fär..
Vadå, ni ser inte ett nytt meddelande? Det nya hamnar inte alltid överst - det är en bugg. Titta bland dom översta meddelanden och titta efter ett med fet stil, det är nytt.

jag är likosm ny och har inte fått nått!! :] heehe
#4 Nu har du ett meddelande! :D

hehe okej! :) ;D Ska kolla då! :)

Nu såg jag mitt som jag fått föut i dag. men inte om du skickade Niike .. :) Men det kom iallafall ! =D

Såg ditt nu! :) :D
Så bra! :)

jajamäään! :)
Nu har jag också problems med min "/
Står att jag har ett nytt meddelande, men hittar det inte i inkorgen.. Och det är inte längst ner. Kan det finnas flera sidor bak? Jag har liksom 50 sidor, lite jobbigt att sitta o kolla igenom.
Mitt nya var 4e överst en gång.. men dom ska fixa det, Johan har skrivit upp det
okejs.. störande att se att man har ett meddelande men inte kan läsa det. Fast det kan ju vara någon bugg eller nåt så jag egentligen inte har något meddelande ;P
Min krånglar me massor. Det står jag har ett nytt men där är inget nytt. Och sen går det inte radera de skit gammla medelandenna i inkorgen :O Radeart alla en gång och nu kom dessa tillbaks men går inte att få bort "/
Hur ändrar man det man skrivit på sin sida?
#17 allra högst upp i det högra hörnet finns tre knappar, min sida, inställningar och logga ut. Tryck på min sida så kommer du dit :) Och på inställningar kan du ändra din personliga text och mycket annat :)
Nu kan jag se mina meddelanden.. Har raderat och alla har kommit tebax.. :S Hata -,-
Men iallafall, nu har jag ett nytt problem.. Jag kan inte svara på mina mail.. Det kommer upp en ruta där jag skriver men finns ingen knapp så att jag kan skicka iväg det..