Kanin iFokus

Kanin

Etikett: köpes-säljes-transport
Läst 1295 ggr
mocchino
0

Finns det nån vänlig själ?!

Finns det någon vänlig själ som skulle kunna tänka sig att ta sig an två teddylöwen ungar? Dom är födda 16 februari så dom är lite mer än 4mån nu.

Dom skulle verkligen behöva komma till nya hem då jag tyvärr inte har tid för deras päls! De senaste 4 veckorna har det gått runt magsjuka i vårat hus så jag har inte haft tid att borsta dom eller nånting under den tiden så jag känner bara mer och mer för att det är bråttskande att hitta hem till dom nu. Det sista jag vill är att dom ska lida för att ingen har tid att borsta dom men tyvärr har det blivit så den sista tiden.

Nu så ber jag på mina bara knän: Finns det någon som skulle kunna tänka sig att ta sig an dessa två sötnosar?! Dom behöver inte komma till samma hem. Och jag känner inte att jag är i den sitsen att jag kan begära att dom måste stanna hos den som tar sig an dom just nu. Men det jag kräver är att den som tar sig an dom ska vara van vid deras päls! Och ha tid att borsta dom MINST en gång i veckan. Just nu skulle dom eventuellt behöva klippas ner lite oxå.

Ni som tycker detta verkar intressant får gärna skicka ett pm och skriva lite om det hem ni erbjuder och skriv även med om ni tänkt er att dom ska stanna permanent eller om det bara är tillfälligt! Alla svar tas glädligen emot! :)

// Nathalie

kastanjen
0

Vad är det för färger på dem? Bilder?

mocchino
0

Jag har inga nya bilder tyvärr.. Men dom är brun zobel har jag för mig att det kom fram till här på kif.. :)

Finns bilder på dom under trådarna: Kaniner + burar säljes och Teddy Löwen! 

Fast priset gäller inte längre utan nu skänks dom bort till nån vänlig själv.

// Nathalie

teddykaniner
0

är det honor rl hanar rl hane & hona?

h-bevis?

Med vänlig hälsning,
Jenny

mocchino
0

#3 Det står lite mer om dom i de andra trådarna..

Men nej inge h-bevis. Det är en hona och en hane.

// Nathalie

mocchino
0

puttar lite..

// Nathalie

mocchino
0

puttar igen

// Nathalie

emmsaaan
0

Jag vill verkligenverkligen ha en av dom.. Och jag bor ju nära, i Sala om du vet vart det ligger? Men jag vågar inte ens fråga mamma :S Men jag ska göra det snart.

Om det verkligenverkligenverkligen krisar så kanske du vågar ringa till min mamma och prata om hur allvarligt det är? Då kanske jag kan ta hand om en av dom tills du hittar en köpare? Men då går det bara med en, eftersom att endast en bur finns ledig.

Jag ska ner och fråga mamma nu!

emmsaaan
0

Jag har frågat och hon sa nej… Men om du "vågar" så kan du ringa till henne, så elak är hon inte :P men hon förstår säkert om någon vuxen pratar med henne.. PM:a mig om du vill ha nummer eller om det är nåt annat.

emmsaaan
0

putt

[helenal]
0

jag bor tyvärr i gbg

Rafflan
0

Har dom fått nåt hem ännu?

Å hur går det med alla dom andra kaninerna?

Bella-R
0

Putt

Scientia est potentia -- "Kunskap är makt"
Per aspera ad astra -- "Genom svårigheter mot stjärnorna"
Tuam ipsam vive vitam, quia tuam ipsam oppetes mortem
-- "Lev ditt eget liv, för du ska dö din egen död"

Baralisah
0

Kanske är intresserad av honan.. om du kanske vill berätta lite om henne? färg och temprament och så.. :)

Hälsningar Lisa - medarbetare på Jättekanin iFokus

Utsiktens
0

#13: Det står tidigare i tråden att de är brun zobel.

mocchino
0

Kan tas med till Laholm (Halland) på onsdag natt om jag vet att det är nån som möter upp mig på onsdagen på dan då det inte finns någon kaninbur där nere som jag kan sätta henne i och vi kommer att komma fram mitt i natten till onsdagen.

// Nathalie

Denna kommentar har tagits bort.
Rafflan
0

putt putt för fluffisarna ;D

Rafflan
0

putt putt :(

Larzza
0

Vilken väg tar du jag bor i Borås och kan ta imot dom?

Yuki
0

Tyvärr…

mocchino
0

Kan tas bort då dom äntligen fått hem hos två jätte goa tjejer! :)

// Nathalie

Siggen
0

Va härligt att de har fått ett hem!

Mvh Sigrid

Rafflan
0

Skönt att höra :D

Hur har det gått med dom andra kaninerna?

mocchino
0

#23 Dom sitter fortfarande där dom sitter. Jag har bestämt för att Frank kommer att stanna i familjen. Han har fått flytta ut till hönsen. Det går jätte bra och han verkar stormtrivas! :)

// Nathalie

foryouu
0

bild?

TotteNumber1
0

Putt putt putt!

flisan93
0

Så roligt att höra att det äntligen löste sig!:D

Låsa tråden, någon?:)

mocchino
0

Dom har fått nya hem nu så ni får gäran ta bort eller låsa eller vad ni nu vill..

DENNA ÄR INTE AKTUELL LÄNGRE! :)

// Nathalie