Kanin iFokus

Kanin

Etikettmåste-skriva-av-mig
Läst 426 ggr
Clariiz
0

OT - TH's Lilla Jag

Idag hämtade vi våran lille polle :)
Hon är ett varmblodssto på 4år, brun med stjärn.
Hon ser ut som en liten ponny, fast hon är häst (153cm).

Super kul att ha häst igen, har haft häst sedan jag var 7år, fast nu har vi inte haft häst på 2 år..
Tidigare hade vi 3 shettisar, 1 connemara, 1 Sv. Ridponny och ett varmblod.

Den nya hästen heter TH's Lilla Jag, hur söt som helst <3
Det är bara två hästar i stallet, en shettis som heter Lilla My och Lilla Jag då.. Skumma namn btw..

Jag är jätteglad iaf :) De häsade lite på varandra i stallet, men inte förren i morgon får de träffas i hagen.
Och att ha häst denna gång är mycket emr spännande en förut, för denna gången är den verkligen min och min systers. Förut har våra föräldrar betalat, denna gång betalar vi allt.

Ville bara skriva av mig lite (:

Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

emms
0

Grattis! :D Kuligt :)

Emma

[Niike]
0

Vad roligt! Har du någon bild?
Det är så skoj med hästar, härliga djur =)

aliciia
0

Grattis :D vill åxå ha häst,

jag slutade rida för en i min "grupp" är fikus (A)

Clariiz
0

#2; Inte ännu, men det kommer nog i morgon när vi släpper ut hästarna :)
#3; haha ;D

Fast hon har vart typ vanvårdad..

Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

Siggen
0

NEEEJ! Vad roligt! Vi har själv massa hästar.. Eller, vi äger två hästar, förmodligen så äger vi Moa som vi får ha här.. Tja, enligt gubben är hon omöjlig och ohanterbar, när hon kom var hon det, men mamma har jobbat med henne och det går jättebra nu! Men nu i några månader har vi haft ett uppehåll, eftersom mina föräldrar precis har skilt sig och det är massa tjafs om det o så ;) Men iaf, mamma hjälpte honom o sälja typ 5 hästar :) Han hade massa  hästar som bara gick i hagen, men de vanvårdades inte alls. Och så har en kompis till mamma och mig (vuxen ;)) sina 5 islänningar här <3 TVÅ FÖL! :) Så nu går det 8 hästar i vår Hage! Tyvärr kan man inte rida ngn, eller, de vi äger är nästan inridna, min kallblodstravare ("min") ska vi be en kompis till oss rida in, han rider egentligen bara islänningar men han ska förmodligen (förhoppningsvis) komma hit och rida henne samtidigt som han rider in Åsas 3åring (tror hon ä tre).. Ojdå.. Sry om det var jobbigt att jag skrev så mkt.. Haha, bara så skoj att du också har skaffat häst! O så ska jag förresten få rida ena mamman till ett av fölen sen om några månader<3 Hon ska vara helt UNDERBAR att rida, även fast hon bara har ett öga :)

Mvh Sigrid

sputtnick_plexus
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Åh vad skoj :)
Själv har jag ingen häst, för alla i min familj (förutom jag) är allergiska. Men jag har haft sommarhäst 3 sommrar nu.
Just nu har jag 2 stycken som står nere på ängen. Min kompis har sin häst här ^^

[chriistina]
0

Åhh, vad kul och spännande :D
Längtar till den dagen jag kan skaffa egen häst. Men jag har ju "min" Holly och det nöjjer jag mig med än.
Aja, pladrar även jag ^^ Hoppas ni får det kul tsmns och bilder är ett måste sen! (a)

Kristall
0

Oj, vad roligt! :D

Vill själv ha egen häst, har i princip slutat rida men jag vill jättegärna ha en egen ponny eller häst. :)

Grattis i alla fall. ^^ Lycka till med er nya häst! :)

#6 - det finns ju Curlyhästar. :)

Med vänliga hälsningar, Sanna Johansson

Besök gärna min blogg :)

Ync
0

Sååå kul! :D
Jag red en hel den förra året. Min medryttarponny flyttade och då flyttade mitt intresse med honom </3

[Niike]
0

Har du fotat? :D

Ellen95
0

Vad roligt!

Jag har 2 stycken hästar som heter Moalina & Frejlina!<3