Kanin iFokus

Kanin

Etikett: allmänt
Läst 745 ggr
[helenal]
0

Kommer en kanin idag...

Kommer en kanin hem till mig idag. En vädurs kanin på ett år. Dom har inte tid för honom hemma så han ska bo hos mig.

Min hund klarade sig, de va inte så farlig som vi trodde. Så nu är allting bra:)

[Popcorni]
0

Vad roligt! Grattis till din kanin :)

Tejoos
0

Vad härligt för både dig och hunden, stort grattis till dig!

[Niike]
0

Grattis! Jättekul :D

[helenal]
0

jag har en bild också.. men har inte frågat henne om ja får sätta in den här.. men snart e ju kaninen min så…=)

Tejoos
0

Hur hittade du kaninen?

Clariiz
0

Åh vad roligt! :)

Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

tinaLY
0

så skoj! :)

Zvintos
0
denisesalomonsson
0

kul :D

[helenal]
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

min=)

Christinen
0

SÖT!

RatLover
0

Neh vad söt :D

Issis
0

Grattis! Jättesöt kanin verkligen :D

[helenal]
0

han har kommit nu! han är hur tam som helst, man kan gr vad som helst han gör ingenting. han elit enyfiken.. ska köpa ett hus till han imorn. men han äter ingenting:(

Tina-A
0

#14: Allting är nytt så var inte orolig för att han inte äter. Ge honom lite tid att vänja sig och slappna av så ska de se att det kommer snart :)

Jättesöt!

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

[helenal]
0

stor bur fick jag=)

johanna_loveAnimals93
0

Grattis! :)

J-Parnebo
0

Grattis :)

[Niike]
0

Vad söt han är :D

[helenal]
0

tack½! han heter sami, men kan mab byta namn?han baraliggger i ett hörn och blundar.. ja provade ge han äpple å gurka men icke sa nicke, har ocksåöppet bur dörrarna.. men men får väll ta sin tid=)

Tina-A
0

#20: Jo, du kan byta namn. Men man ska inte byta namn ofta fast att göra det enbart 1 gång tror jag inte gör någonting. Han får lära sig att lystra till ett nytt ord bara :)

[helenal]
0

jo fast förra ägarna trodde att de va en flickaförst o döpte han till emmie så han lystrar mest till emmie, så kanske inte an byta namn en gång till…

Sashhi
0

#20 - Låt honom vara ifred så mycket som möjligt första veckan.

Not your mom, not your milk.

[helenal]
0

asså? man ska onte lyfta han alls?

Tina-A
0

#24: Jodå, han är ändå 1 år.. Men första dagen bör du låta honom vara för sig själv, dvs idag, och sedan imorgon försöker du mata honom med något från handen - kanske lite sallad, och pratar och klappar om honom. Då kan du nog också börja lyfta honom :) Så länge han inte verkar rädd.

[helenal]
0

han har bara legat i ett hörn hela tiden min bebis:(jag har buren öppen om han vill ta sigett skutt ut:)

sen fick jag ett samtal förrut om en kille som vill bli av med sin kanin så fort som möjligt. de va också en hane fats åpå sju månade,r men ja känner att det räcker med en… nu när man väl fått en så hör alla av sig:D

[helenal]
0

Fort jag klappar honom så lägger han sig ner och blundar. han är hur lugn som helst.

Tejoos
0

Om du vill få honom rumsren så är det en bra idé att låta honom stanna i buren i alla fall den första veckan. Inte låta honom gå fritt ännu. Då hittar en toahörna i buren, och inte utanför den.

Lycka till!

ElinLi
0

Nämen Grattis =) vilken liten sötnos han e ! :)

sputtnick_plexus
0

Grattis!
Vad söt :)

[helenal]
0

Han görsina behov i et speciellt hörn i buren=) Jag har haft luckan till buren öppet hela tiden och han skuttar ut lit enyfiket, sen lika fort in igen. Han sprattlar väldigt mkt när man lyfter honom:(

[helenal]
0

Framsteg! Bruno som han numera hete:) tog ett äpple ur min hand:) så när ja klappar han så sålägger han sig ner.. tror han gillar det!=)