Kanin iFokus

Kanin

Etikett: köpes-säljes-transport
Läst 1442 ggr
Keso
0

Dvärgvädur hane Till Salu

Viltrgrå blåögdbärarhane till salu, född 2006, utställd i klass A med 94,5 p. Har lämnat jätte fina avkommor. Se bilder på www.freewebs.com/trollebo under hanar Trollebo Robert.

En bra hane för ngn som avlar på vitblåögt.

Keso
0

putt

Keso
0

Finns kvar

pottsorken83
0

Hemsidan funkar inte.

[Wera]
0

#3 För mig gör det de, men om han används till vitblåögd blir det väl weiner tecknat?

Tina-A
0

Putt

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Keso
0

#4 Tillsammans med en vitblåögd hona kommer han att ge både vitblåögda och wienerteckande ungar, teoretiskt sett 50% av varje. Tillsammans med en wienerteckand hon kommer han teoretiskt att ge 50% wienerteckande, 25% vitblåögda och 25% enfärgade.

Robert själv är också genestisk "wienertecknad" men dock utan vitt.

Han har lämnat ganska månåga jätte fina både blåögda och winerteckande ungar som gått i fortsatt Avel.

Keso
0

putt

Emma_B
0

putt

Michiis
0

Jätte söt han är <3

// Michis

Boxpaw
0

Putt

Milosmamma
0

är han bror med trollebo beatrice?

Keso
0

#11 Japp, han är kullbror med henne. Till skillnad mot Beatrice är han enfärgad har inga vita tecken så han är utställd (94,5 p). Jag skulle bli jätet glad om han kom till användning inom blåögdaveln då han är jätte fin och trevlig ocksåGlad

Milosmamma
0

Hur är det med transport? och vart var det du bodde nu igen?? =)

Denna kommentar har tagits bort.
Keso
0

Jag bor utanför Norrtälje, transport går att ordna till flera utställningar runt om i landet.

Maila mig gärna om du är intresserad av honom, så kan vi säkert ordna med transport.

Hälsningar Nina
niieni97@student.umu.se

Keso
0

Cool