Cloetta har fått bebbar!!
När jag vaknade idag kom mamma och sa att cloetta hade fött men att det inte fanns något bo. Jag skyndade mig upp och gick direkt ut för att se hur det hade gått. Då hade hon byggt ett bo och någon unge låg där i. Det låg även en unge uppe på hyllan som höll på att ramla ut genom gallret på buren så när det kröp ut så tog jag den och gick in till mamma. Sen gick jag ut igen. Då hade hon fött ännu en unge uppe på hyllan(Hyllan är dock inte så hög).Denna var dock blodig och det var inte den andra. Cloetta satt och väntade på att den skulle ramla ner från hyllan och när den gjorde det så började hon tvätta den och puttade in den i boet hos de andra. Då passade jag på att lägga in ungen som jag hade i händerna i boet. Det gick jätte bra så nu ligger det 4 ungar i boet. Som mår jätte bra och är friska. Cloetta mår också bra nu men jag vet inte om hon ska få fler ungar eller om hon är klar.
Bilder kommer senare.

vad roligt! grattis :D
Grattis till småttingarna! =)
*längtar* tills bilderna kommer ! ;D
Och GRATTIS till Bebbarna <3
// Michis

grattis! hoppas allt går bra!
Hälsningar Lisa - medarbetare på Jättekanin iFokus

tack!
det är fortfarande 4st.. jag har tagigt några bilder men jag ska bara lägga över dem på datan först.

Vad mysigt dom har det i allt päls <3 (:
// Michis

Grattis!:)<'3
Grattis Emma! :D Du får ta massa bilder sen när de blir större ;)
Emma
Åh vad roligt! Grattis till dom små =)
Vad kul, grattis!

De är så söta fast de är så små. Jag tog några nya bilder innan när Cloetta ville till hagen och äta gräs.. Så jag lägger snart in bilderna
Grattis :) Hoppas alla blir stora och friska! :)
Åh så roligt! (:
Grattis till de små!
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

oh saknar min lille Askur. <3 håller tummarna för att de blir stora o starka bälsbollar ^^
Åh vad mysigt :) Grattis!
Aww vad söta :*
Emma
Åh vad små o fina =)