Kastanjens Ballerina
Nu är Ballerina (äntligen) hemma :) Mötte Linda (uppfödaren) på en parkeringsplats vid 12 tiden. Vi hann inte riktigt prata, utan det gick väldigt snabbt. Men men, man kan ju prata sen.
Ballerina är i alla fall underbart söt. Som en boll med huvud<3 Hon verkar jättesnäll också. Har ju inte varit med henne så mycket idag, då hon ska få "bli lite hemmastadd". Tänkte fota lite imorgon, kan lägga upp lite bilder här då :)

Gud så roligt, :) hoppas allt går bra och så vidare!
Hälsningar Lisa - medarbetare på Jättekanin iFokus
Vad kul? Vilken färg? är hon? :)
#1 Tack (eller vad man ska säga), hoppas jag med ^^
#2 Vit/svart japantecknad, teddydvv :)
Vad kul :D Grattis (om man säger så :P). Nyfiken på bilder ;)
Vad roligt :) Hon är jättesöt, kommer jag ihåg från bilder jag såg på hennes hemsida :))

Hoppas verkligen att du ska bli nöjd med henne, sakner henne redan. Känns alltid extra sorgligt när den sista ungen åker.
Ja det var trist att vi inte hann prata mer, blev lite halv stressigt . . . men som jag sa är du ALLTID välkommen att höra av dig om det är något du undrar eller vill ha hjälp med eller bara behöver prata.
Bifogar en bebisbild på hela kullen. De är 1v här.
Ser fram emot massor av bilder på henne.

Vad roligt!
Jag har hennes syskon, bella och bus :) helt underbara med perfekt päls. jag var hemma hos linda och hämtade dem så jag träffade och kelade med ballerina med ;)

Ja, jag har redan bilderna :)
Vad skoj! ^^
Åh vad skoj :D
#3 Aha :)
Här är några bilder som jag tog idag. Hon satt inte stilla en sekund i hagen, massa glädjeskutt hela tiden<3 :), så bilderna blev inte jättebra…

jättegullig! 

sötunge :)
#6 Tack för bilderna. Hon har varit jättegullig när jag varit med henne, är jättenöjd :)
#7 Visste det sen tidigare :) Dom är jättesöta.

#17 Det känns så bra att hon bor hos dig! Förstod redan innan att du skulle ge henne ett bra hem eftersom du verkligen vistat att du vill ha henne och bryr dig.
Hon har helt sjukt fluffiga kinder för tillfället. Såå söt
Hon är för söt! :) <3
#18 Aw, tack (eller vad man ska säga) :D
Håller med om att hon är jättesöt :)