Vad har ni för Hinder?
Jag har 1 Rättuppstående hinder (blått), och 2 rättupståenden (låga) som tine går att riva, och tre andra hinder, som är tjockare ned till och smallare upptill, dem går itne heller att riva (hon flyger över dem sominget) ska bytta nya hinder idag. :)
3 nybörjarhinder :)

Jag har gjort mina själv :)
Dom är gjorda av träbitar eller träskivor eller vad man ska säga. Dom har inte så många detaljer utom på en där jag har målat en morot :)

1 nybörjar hinder.. Men ska få 2-4 hinder i julklapp :D

Jag har tre rättuppstående. Och ett nybörjar hinder.
Jag har 3 rätuppstående, 1 Lillebro, 1 flamman, 1 tvåan, 1 minibron, 1 litet gult hinder & ett längre hinder köpt från djurmagazinet. Sen har jag stora vattengraven.

putt
1-2 vattengrav(ar), japan, 2 X, 1 S-hinder, 1 trekombination, 1 tvåkombination, 2 pyramider, start/mål, 1 kors, 1 höjdhinder, 2 halvpyramid, 1 båge, 1 banke, ca 8 rättuppstående (med både bommar & plank). Håller även på att bygga ett nytt hinder, "åskmolnet".
Ett hemmabyggt. Rättuppstående. + Fantasi-saker ;)
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

Jag har Tvåan, krysset, exet och nordsjön. Har även byggt 4 vanliga rätuppstående.

jag har en stor och en liten vattengrav, 4 rättuppstående, en mur, x-et, 2-an och några andra.. jag håller på att bygga pyramiden och 4-an:)

Tänk på att man inte får ha orivbara hinder!!

Jag har:
- ett kryss
- ett "stigsprång"
- 2-5 rät uppstående
- ett längd hinder
- nått plank tror jag
Sen kommer jag inte ihåg mer xD
3 rättuppstående, hösta bommen kan man ha på 35cm.
1 vågen
1 lillebron
1 rättuppstående, högst 50cm
1 nybörjarhinder, max 15cm högt.
Jag har tre hinder för tillfället…
Ett kryss
Ett rätuppstående
En oxer
Jag hade en bro också innan men jag blev tvungen att slänga den för den va möglig o gick sönder :(

2 rättupstående, en bro och ett annat hinder som jag köpt. Kan inte riktigt förklara hur det sista ser ut.
2 rätuppstående (libra artic)
Flamman (hemmabyggt)
envattengrav (hemmabyggt)
något liknande japan (hemmabyggt)
en halvbåge (libra artic)
ett höjdhopp hinder (hemmabyggt)
nybörjar hinder (10cm)
6:an eller vad det heter (hemmabyggt)
Tror jag fick med alla nu ;)
Har köpt dom flästa begagnade av en som slutat med hoppning.

jag har (alla hemmabyggda) 3 rättuppstående , 1 start hinder, 1 vattengrav,solen, 4:an
Från libraartic: Lillbron
Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus
För tillfället har jag
1. Välkomms hindret
2. Eget byggt mini blå
3. Dubbel blåa
4. Svampen
Jag har inga hinder ännu , ska börja träna stampe nu på Våren då det blir lite varmare och då ska jag bygga hinder åt honom =)

2 nybörjarhinder , X:et & bro-hindret

söta :)
har 3 hemma byggda hinder, ska beställa hinder från libra atric :)
Jag har solen (LA), molnet (LA), bågen (djur magazinet), tvåan (arken zoo), "björkhinder" (hemmagjort) och tre rättuppstående (hemmagjorda).
Har två riktiga hinder (Nyblrjarhinder, rätuppstående), men jag och pappa ska ha hinderbyggar-dag nån dag ^^