ny familjemedlem :D
Idag när jag åkte med mamma till en djuraffär för att köpa kattmat så gick vi in bland djuren baaara för att titta .. men sedan såg vi en ursöt liten kaninis :D asså man riktigt smalt så jag frågade en av jobbarna om jag fick hålla i den och det fick jag :) och då kan ni ju gissa hur mycket mer jag smalt! så vi kom hem med en liten hane på 8 veckor som jag döpte till hubbe xD han är en korsning av dvv löwen .. han e såååå söt :D:D vi hade tänkt att när han e 5 mån så ska vi kastrera honom sedan får han bo med elsa :)

kul :)
the vanity, it becomes insanity
Så kul, har du någon bild på honom? ^^ Vad är han för färg? :)
jaa det e jättekul :D jag har ingen bild men jag kan gå upp och ta en :) .. jag e så dålig på färger så när bilden kommer så får ni avgöra vad han e för färg :)
Skojj :D
var ska han bo så länge :)?
lova att inte bli arga.. men han bor med mina 2 marsvin sålänge
men det värkar funka jättebra för han ligger redan å slickar på dom och marsvinen e jättenyfikna på honom
Putt Putt :D!
ser ut som isabella mantel, lite svårt att se..
Not your mom, not your milk.

#5 Tycker det är helt ok att låta en kanin och två marsvin bo ihop.
Tycker han ser ut som en viltgul mantel (hade en sån förut och dom är så vackra).
#10 tack så mycket :) #9 okeej :) jag ska fixa bättre bilder i morgon om jag hinner #11 okeej :)

så himla gulliga jag kan fatta att du inte kunde låta bli honom;)

lite svårt att säga färg då bilderna inte är så bra, men skulle tippa på madagaskar brokad eller viltgul brokad
the vanity, it becomes insanity
putt putt :)