Kanin iFokus

Kanin

Etikett: köpes-säljes-transport
Läst 952 ggr
Granmor
0

Lejonhuvad+ Teddyvädur säljes

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Det var tänkt att jag skulle vakta dessa egenuppfödda kaniner i tre veckor nu fram över, men ägaren frågade om jag kunde försöka hitta ett nytt bra hem till dem eftersom hennes dotters intresse hade svalnat något. De är två mycket trevliga och kramgoa kaniner, syskon. Hanen är kastrerad.

Honan (Granmor´s Amelia, "Alice") är zobelsiames brun, enkelmanad med fina öron. Lite "märrig", men aldrig dum. Social och snäll. Gosar gärna i famnen.

Hanen (Granmor´s Alfons) är viltgul med ett japanstreck under magen (gul/svart japantecknad). Han är ett riktigt ultrafluff med rätt kort teddypäls över hela kroppen. Jätte trevlig hane. Har korta helikopteröron.

Dessa två tycker enormt mycket om varandra och ett krav är att dem får mycket gos, stor bur+ mycket Motion och att dem säljs tillsammans. Hittar vi inget jätte jätte bra hem, så säljs dem inte enligt ägaren.

Dem är födda 070717. E. Janne (gul/svart japantecknad U. Muffin (Zobelsiamesbrun japantecknad?)

Tarja
0

Gud vad söta Maja ! :P Varför säljes dessa sötnosar ? :)

aliciia
0

#1 står i tråden för ägarens dotter hade tröttnat

Granmor
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#1 Ja dem är jätte fina:) De står i tråden!

Här är en bild på honan också. Bättre kommer;)

Granmor
0

Putt!

molly__totte
0

oo vad söta!!!

MajaaR
0

sweetnowsar <3

Granmor
0

putt

[Wera]
0

Puttar :D

teddykaniner
0

putt!

Med vänlig hälsning,
Jenny

Granmor
0

Tack för puttningarna:) "Putt"

Tarja
0

Puttar upp tråden för dig, Maja! :)

[Niike]
0

Måste bara fråga, är dom verkligen syskon? :o

Granmor
0

#12 Ja. Men visst är dem olika varandra? Hanen har lixom teddypäls och uppåtöron, honan enkelmanad och jätte fina öron. Så olika varandra man kan vara! Men jag kan intyga att dem är syskon, eftersom jag födde upp dem.

[Niike]
0

#13 Ja, verkligen! Ser absolut inte ut att vara från samma kull ^^

Dixxie
0

Sicka sötnosar! Putt

molly__totte
0

vart finns dom?

Granmor
0

#16 Dalarna, Vikarbyn. Kan fås till stockholm

molly__totte
0

okej så synd är helt galen i den bruna! skulle vara bra om den kunde komma till borås eller gbg

flisan93
0

#18 Det står i inlägget att de säljs tillsammans…bara så du vet.

Granmor
0

#18 & 19

Ja, de säljes endast tillsammans. Är bästa kompisar;)