Kaninungar Till Salu! (Lejon)
Vi har nu tre stycken Lejonkullar till salu!
första kullen är efter Lyktan´s Java och Lyktan´s Bacchardi! I den kullen blev det 3 honor och 1 hane! en hona stannar ev. resten är till salu..
Andra kullen är efter Royel seed´d Vega (java+Bacchardi) och pappa till denna kullen är Skälshögs Albin - (havanna o tysk imp. pappa) I denna kullen blev det 5 bebisar varav 2 är honor o tre hanar! dessa ungar bär på Havanna och blåögt!
Kull nr 3 är efter Lyktans Jana (Havanna otter. m tysk imp. föräldrar) och pappa är Flevo-teddys Bono (Holländs imp.) I denna kullen blev det 3 söta flickor! :)
Är du intresserad av någon så hör av dig! :) alla ungar kostar endast 400 kr styck! packet pris om man tar mer än en! :) detta pga av att vi har platsbrist!
(Inga onödiga komentarer tack!!)
hur fina som hellst :)
Så söta Nina!
Putt
Med vänlig hälsning,
Jenny
Putt
Med vänlig hälsning,
Jenny

Jag har skrivit ett PM
Putt!
Med vänlig hälsning,
Jenny
Jag har PM:at dig! :)
NEEJJ ! Blev kär i flikkan på #6. <3
Not your mom, not your milk.
putt
Med vänlig hälsning,
Jenny
någon som är intresserad av dessa charmtroll?? ;)

är atena kvar <3??
vart finns sötnosarna??
'#17;Kan svara åt Nina! Hon finns i Skåne,Helsingborg!
Jag tror Atena är kvar! Du kan maila henne!(hon gillar mail bäst xd) säj till om jag ska ge dej hennes mailadress!
Med vänlig hälsning,
Jenny

ja tyvärr så bor hon alldeles för långt bort :'(
#19;Transportter går att ordna! Jag köpte en av henne och bor ju i finland och transportterade den till oss!
Med vänlig hälsning,
Jenny

okej! jag bor i borås!!
men vem ska transportera henne hit??
#21;ehm.. Nina och du får fundera! maila henne här!
om ni inte kommer på så har jag sen en "extra" lösning..kanske
Med vänlig hälsning,
Jenny

åå tack teddykaniner <3
Sööta! <33
/ Emma
Kolla in min blogg, väluppdaterad och högt rankad hästblogg- http://enallroundryttare.blogg.se !
#23;Så lite så,du kan fråga mer på msn ;)
Med vänlig hälsning,
Jenny
#22 är du säker på att du får ge ut hennes Mail adress
( jo, hon är uppfödare, men endå ^^)
#26;det står på hennes hemsida å presentation å så..tror inte hon har nåt emot det,köpare vill hon ju ha! fast inte har jag ju frågat..
Med vänlig hälsning,
Jenny

tack tack tack!!