Kanin iFokus

Kanin

Etikettmåste-skriva-av-mig
Läst 628 ggr
Taci
0

OT - Måste skriva av mig..

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Kan inte förstå att du är borta. Har tagit det svåraste beslutet nånsin. Men jag vet att det var det bästa för dig, gumman. Du var verkligen så speciell, o mkt mer än bara ett husdjur. Kommer aldrig glömma hur du kom galopperandes över golvet när man pratade med dig, eller när du kom in till mig i duschen fastän du egentligen avskydde vatten, men du ville bara vara med mig.. Kommer aldrig glömma hur du sprang till ytterdörren varje gång någon kom, o skulle kolla vem det var. När vi var ute på gräsmattan på sommaren, o du behövde inte ens någon sele, utan du kunde gå lös, för du sprang ändå till matte om det var något som skrämde dig. Jag vet inte hur många som kom hem till mig, som när dom gick innanför dörren hade råttfobi, men bad om att få ta ut dig innan de skulle gå. Bara för du va så go, o övertygade verkligen folk om att råttor inte alls är hemska. Du var omtyckt av precis alla, lillsnuttan!

Sista dagarna blev du bara så lycklig när du låg i famnen o blev klappad över nosen. Då gnisslade du tänder av välmående, o njöt, fastän du mådde så dåligt.

Du var bara helt oslagbar, o du är saknad något enormt. Aldrig kommer någon/något ta din plats i mitt hjärta, älskling.

Skulle kunna skriva hur länge som helst, men tårarna tar över.

Du har det iaf bättre nu, springer på nån äng tillsammans med dina råttkompisar, utan smärta. Vila i frid, älskade lilla vän jag hoppas vi ses igen.

Ville egentligen göra ett fint kollage, men jag klarar det bara inte..

thexclub
0

gud vad tråkigt linda :( förstår hur jobbigt du måste ha det.
Men du gjorde det rätta för henne, det gjorde du absolut. Och hon har det säkert jättebra där uppe i himlen och tittar ner på dig =)

tusen kramar <3

the vanity, it becomes insanity

[Wera]
0

:/ *Tröst kramar* RIP

Undrar bara, hade ni hon lös i huset? :)

MarHai
0

:(
RIP sötråttis.

/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin

memmis
0

RIP :(

Taci
0

Tack så mkt alla <3 Hon var verkligen min kärlek. Vi var ett, hon älskade mig lika mkt som jag älskade henne, o nu e hon borta..

#2, ja, oftast. Dom hade en bur, men hon var lös nästan hela tiden, eftersom hon var som en hund, jag behövde aldrig oroa mig för att hon försvann eller gjorde hyss. Hon kom när jag ropade, o var rumsren, så det vore sjukt att Inte ha henne lös.

Nu är hennes råttkompis helt ensam också, stackars lilla…

Veero
0

R.I.P  Hon är den sötaste råttan jag sätt :) tycker vanliga fall dom är ärckliga (a) *tröst kram* :'(

Taci
0

#6, tack, eller nåt, men jag vill inte höra att du tycker råttor är äckliga faktiskt.

PaaatyPalm
0

RIP! kan vääärkligen förstå hur det käns nu. Har haft ett flertal råttor som va exakt som en hund och otroligt, otroligt sociala.  

#6 Äckliga :S ?

20 årig djurgalen moder* 

Www.windsoropalm.weebly.com

Clariiz
0

Usch vad hemskt :'( RIP
Hon är nog den sötaste råttan jag sett <3
Råttor är helt underbara, själv förlorade jag jag mina 4 gerbiler inom loppet av en vecka, de tre sista dog med 1 dags mellan rum. Det är hemskt <3 Jag förstår hur du känner.

RIP
Tusen tröstkramar till dig <3

Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

[Caaassie]
0

Vad tråkigt :'( Hon var verkligen jättefin! RIP
Många tröstkramar <3

[Niike]
0

#6 Onödigt skrivet i en sån här tråd..

Gud vad hemskt :'( Hon verkade verkligen helt underbar! Vet precis hur det känns att förlora någon man älskar så mkt "/ Men du gjorde det bästa för henne. Och hon kunde inte ha fått ett bättre liv.
Tusen tröstkramar till dig <3
RIP

Taci
0

#8, skönt med en likasinnad, som vet hur fantastiska djur dom faktiskt är :')

#9, usch vad tråkigt :( Tack så mkt!<3

#10,11, Tack, det värmer! Aldrig varit så fäst vid ett djur som jag var vid henne. Hon kommer alltid finnas kvar i mitt minne :'( <3

Kristall
0

#6 - Råttor är inte äckliga! :S Väldigt onödigt sagt, faktiskt. ;/

Aw, stackarn. :( Lider med dig, vet hur det känns. :/ Våra tre tamråttor dog för över ett år sedan, och ännu saknar jag dem.
Vila i frid.

Med vänliga hälsningar, Sanna Johansson

Besök gärna min blogg :)

malinroth
0

RIP <3 Råttor är underbara, den korta livslängden är nog den enda nackdelen. :( tröstkramar <3

sputtnick_plexus
0

Vad tråkigt! *Tröstkramar*

Yuki
0

Synd. Jättetråkigt… Ledsen

MajaaR
0

Neej vad tråkigt, RIP :(

[Zoie]
0

vad tråkigt, *tröstkramar*  vila i frid..

Christinen
0

Vad fin hon var…. vilken förlust att förlora henne…

Mandaah
0

Hon var verkligen jättefin. Säkert en råmysig liten tjej.

Hon har det bra där uppe nu. <33

KvirrZ
0

Vila i frid<3

- Mvh Emma

Baralisah
0

Gud så tråkigt!

R.I.P <3

Hälsningar Lisa - medarbetare på Jättekanin iFokus

tantnett
0

Tröstkramar till dig.

Vila i frid lilla sötnos.

Marsvin 4-ever Tungan ute.

petronellaa
0

tröstkram, stackare  :(((

Taci
0

Tack så mkt alla, det värmer verkligen! <3

Gud vad jag saknar henne, Redan….

Bella-R
0

Får tårar i ögonen.
Måste verkligen kännas hemskt för dig, och jag lider med dig.
R.I.P <3

Scientia est potentia -- "Kunskap är makt"
Per aspera ad astra -- "Genom svårigheter mot stjärnorna"
Tuam ipsam vive vitam, quia tuam ipsam oppetes mortem
-- "Lev ditt eget liv, för du ska dö din egen död"

Taci
0

#26, ja verkligen.. Trodde jag skulle ta det hårt när den dagen skulle komma, men jag klarar det sämre än jag trodde. Gråter minst tre gånger om dagen..

Tack så jättemkt för ditt stöd! <3