dvv hona tillsalu ;)
Min kaninhona unge, är fortfarande tillsalu. Hon är utställd på 94p i klass M. Hon säljes för 300kr och med ingår stamtavla och övergångsfoder. Hon är väldigt pigg och allert kanin. Hon busar gör hon ofta. Hon är väldigt tam. Och jag skulle satsa henne i hoppning, Avel eller bara ha en som kel eller familje kanin. Vill ni se bild på henne så gå in på min hemsida: www.freewebs.com/michiskaniner/ och kolla på tillsalu! Zhakita heter hon, men går att döpa om henne såklart ;)
svara gärna om du är intresserad eller såå :) kanske vill veta mer !?
// Michis
Har transport till: Söderhamn, Bollnäs, Stockholm, Göteborg, orsa, Rättvik , ja.. Massa ställen :) Så om du är orolig för transport kanske jag har transport ändå ^^, Berätta gärna då!
Hon är van med småbarn, drf skulle hon passa till småbarns familj, Min kusin 1½år gillar att hålla på med denna söta lilla flicka. Hon skulle oxå gå bra i en familj med andra djur, som hund, fågel, katt.. Hon är van med dom djuren, men det går säkert att vänja in henne med andra djur ;) . Hon går bra i koppel, och gillar att skutta och jag har testat henne med att hoppa över hinder och hon hoppar faktis glatt över. Drf tror jag oxå hon skulle passa till en hoppkanin. Det här är faktis en väldigt glad kanin. Så man blir inte missnöjd med köpet.
Men hon vill ha uppmärksamhet varenda dag, samt kel.
Vill ni veta mer om henne är det bara att fråga :)
// Michis
Puttar upp för denna fina flicka :) Hon behöver ett hem snarast, lite "AKUT"
// Michis
putt för flickan skulle ta hon om hon skulle kunna pallra sog upp till kiruna XD
putt
#3 ? va , vadå pallra sog upp till kiruna !? xD
// Michis
asså att hon kommer hux flux till kiruna bara finns i buren en dag då skulle jag köpt hon tror jag XD
Hehe, okej.. Men det kanske finns transport på djurtansport i fokus… ? :)
// Michis
PUTT
// Michis
Det går oxå att ställa ut henne ibland om man vill det :P
// Michis
#6 det finns SÄKERT transport :)
// Michis
#11 ;O Är hon "tingad" nu ? ^^ Det visste inte jag ;D Till vem?
#12: Läs på min hemsida ;) Hihhi !
// Michis
Kanske någon Medarbetare kan låsa tråden åt Michis :D ?!
Jag vet inte,, men jag har redan en kanin men jag kan ha henne på fodervärd så länge tills ni hittar en köpare till henne jag har två ute burar förstår du,, min msn madelene_tjej@hotmail.com